Wie gaat er naar Spa na Amsterdam

hyperracing said:
ben nog nooit meegeweest naar spa, dus zodoende :D
maar vroeger reden ze ook de 4-uurs races op assen... dus spa moet ook best lukken :p

Op een ingekort circuit ja... Anders zou je er dus echt wel 7 a 8 minuten per rondje over doen, aangezien de rossi-club, er 2.0x minuten over doen, met een gemiddelde snelheid van 180.. De gemiddelde snelheid van een sobwér zal dat / 4 zijn, dus dan zou je ze om de 8!!! minuten langs zien komen..

Saaie race, kan ik je vertellen ;)
 
aan alle piloten die zondag naar spa afgezakt komen!!! ik heb net tobi ( kaze; vegagucci ) aan de lijn gehad en die heeft gezegt dat er een verandering is in het schema. de timing voor de summercup (endurance) is hoogstwaarschijnlijk al om 8 uur 's morgens als ik het goed heb verstaan.
aangezien practice 1 voor de gewone scooters al begint om 8 uur zal er normaal geen probleem zijn voor de piloten die de gewone sprint mee rijden ( de 15 min races dus ).

een verwittigd man is er 2 waard dus zeg het verder voor het geval die piloten die zondag gaan niet meer online komen.

gr PJ
 
Wij gaan misschien ook..
Is wel eind rijden.. :S
Als we gaan gaan we zondags.. we durven er niet meer te slapen na 2 jaar geleden..
Toen waren er 2 jongetjes die 's nachts toen we in bed lagen onze tentstokken uit de tent haalden... :S
Ben hun namen even vergeten.. DANI EN KERV!!!!! :D

Dus bij deze kampeerders: WEES GEWAARSCHUWD!! :D


Owja voor ik het vergeet wil ik ook nog ff een rectificatie plaatsen voor een uiting dieik vorig jaar heb geplaatst..
Ik noemde beer een oude lul, maar Beer, bij deze: Ik neem het terug, je bent geen oude lul! hahahaha

Greetz Ellen
 
Zozo, dit was ff een vermoeiende,warme maar erg leuke dag. Samen met benji, kees en kervin hebben we met de promovario meegedaan. Allemaal gewoon de sobw machines in de auto laten staan na a'dam behalve Kervin. Kervin heeft lekker met zn 70 machine getrained. Ik had echt (zoals verwacht) veel te weinig vermogen. Ik ben de 1e race laatste geworden en de 2e race 1na laatste:D. Benji en kees deden het wel wat beter. Ik kon gelukkig wel aardig wat mensen bijhouden in de bochten, maar bochtuit waren ze in 1 keer weg.
Het leukste was nog wel dat je daar legaal kan wheelien en mn scooter woog nu lekker 64 kilo *D

ps: Kervin bedankt voor de hulp bij het afstellen van de vering en bandenspanning. Mn wegligging is echt stukken beter 8)
 
Last edited:
Leuk, apart, vermoeiend...

Mini preview :tino:
 

Attachments

  • IMG_1119 (Large).JPG
    IMG_1119 (Large).JPG
    84.2 KB · Views: 180
  • IMG_1132 (Large).JPG
    IMG_1132 (Large).JPG
    88.4 KB · Views: 180
  • IMG_1158 (Large).JPG
    IMG_1158 (Large).JPG
    99 KB · Views: 177
  • IMG_1353 (Large).JPG
    IMG_1353 (Large).JPG
    99.8 KB · Views: 177
Arnoud said:
Ik had echt (zoals verwacht) veel te weinig vermogen. Ik ben de 1e race laatste geworden en de 2e race 1na laatste:D. Benji en kees deden het wel wat beter. Ik kon gelukkig wel aardig wat mensen bijhouden in de bochten, maar bochtuit waren ze in 1 keer weg.
Het leukste was nog wel dat je daar legaal kan wheelien en mn scooter woog nu lekker 64 kilo *D

)

als je maar heel veel lol heb gehad arnoud dan is het togh goed..;)
 
Black Bullet said:
hey ralf, zag je al bezig met de foto's. heb je ook foto's van de endurance? nummertje 195 :)

ik zou er erg blij mee zijn :eek:

Helaas, we hebben heel de endurance niet meegekregen, om 3 uur zijn we richting NL vertrokken. Heb wel pics van wat andere provan dingen..
 
Last edited:
Back
Top