Sante Pod 2003: Wie gaat er???

chezzmo

Retired for now....
Wie gaan er zeker weten naar sante pod dit jaar? En wie kan mij vertellen wat zo'n boottochie naar england kost vanaf nederland ?
 
Advertisement - register to remove this

over de boottocht
Vanaf Calais naar Dover is t goedkoopst. vanaf Amsterdam in de file doe je ongeveer 6 tot 7 uur om in zuid Londen te komen
 
Waar ligt Santa Pod ook alweer? Niet @London d8 ik...

Wij gaan als het goed is ook, alleen het vervoersmiddel aan de overkant krijgen is vrij prijzig @Stena Line... Ford E150 Econoline, valt ws. onder de catagorie camper; € 288... Dat moet dus goedkoper... Dat is eveneens Calais-Dover...

Ben heel benieuwd wat Sprinter en Razma gaan posten...
 
Ik geloof dat we vorig jaar van Dover tot Santa Pod(ligt nabij Wellingborough) ongeveer 350km gereden hebben.

Vorig jaar hebben we de sprinter in een auto gepropt en omdat we toch maar 1 dag konden rijden was het mogelijk een 72u tripticket te kopen. Dat ding kostte ongeveer 110euro(auto + 3personen).
Omdat het dit jaar een volledig weekend is zal de bootreis natuurlijk duurder zijn.

Ik heb even gekeken bij www.seafrance.com
Auto met 1 tot 4 personen, vrijdag vertrekken en maandag terug=174euro.
met kleine trailer(-3m) erbij=298euro

Hieruit kan je dus ook besluiten dat ik en tom bijna zeker terug gaan:)
Misschien is het aangewezen dat alle benelux rijders samen naar ginder gaan, misschien dat de reiskosten zo wat gedrukt kunnen worden.
 
Het lijkt me inderdaad een goed plan om te kijken wat de mogelijkheden zijn om met een groep te gaan. Ik vind 300 euro zelf namelijk echt teveel van het goede. Is het niet mogelijk om een soort van groepsreis te boeken ???
 
Als er 4 personen in de auto zitten is het het goedkoopst.
Als je er dan nog voor zorgt dat je niet hoeft te tanken in GB(diesel even duur als bezine) dan kom je er wel met 100euro per persoon aan reiskosten.

Hoe vroeger je boekt hoe goedkoper ook.

Maar bv, wij krijgen sprinter in auto met nog 3 personen erbij. Dat is niet voor iedereen mogelijk maar als je een kleine bus hebt scheelt het al een stuk.
 
Als het goed is wou Joor gaan rijden. Of dat nog doorgaat weet ik niet, maar ik heb hem aangeboden voor het vervoer te zorgen dan.
 
Groepsreis doen we trouwens niet aan mee... We gaan toch een dag of 4 in GB zijn, waarbij SP het hoogtepunt is... Verder willen we van niemand afhankelijk zijn [no offence :)]...
 
kan je niet gewoon zo'n reisje met easyyet ofzo der heen van 20 euro ofzo.. en dan met de trein verder??
ik heb de verhalen gezien van SP en ze lijken me best master.
of nemen jullie allemaal de scoot mee?

als het allemaal lukt wil ik er heen gaan.
 
hmmm hou me op de hoogte als er iets geregeld wordt. Heb wel interesse maar niet om alleen te gaan. Dus als er iemand iets kan regelen / aan't regelen is ga ik misschien wel mee...
 
Back
Top