MarlboroMasters 2003: wie gaan er heen?

DwAAs

MHR [R] 0wner yay!
Ok mensen volgende week 9 en 10 augustus is het weer zover, zijn we weer klaar voor gierende banden en spectaculaire inhaal manouvres?

Nou ik dus wel, wie gaat er trouwens allemaal naar toe?
Ik zit iig op de tribune op zondag, kan helaas zaterdag niet best wel jammer.
 
Advertisement - register to remove this

Ja ik ging vroeger ook elk jaar. Dan kwam je gewoon daar bij de ingang en dan stonden ze nog vrijkaartjes uit te delen :). Zo deden wij dat :).
 
of je sneakt binnen via de algemeen bekende gaten in de hekken....

Maargoed, ik vind het programma pauper, kom ik me bed niet voor uit....
 
Ik probeer ook tekomen... vorg laar was ut ook vet.. all1 jmmr dat die feraries! snel kapot gingen... maarjah shit happens!
 
Ik was deze keer geweest op zondag (k zat tog in center parks). Het was wel grappig, maar toen de ducati's kwamen en de formule 1 werd het tog een heel stuk leuker. De duinen stonden helemaal vol. De 3 motors maakte een goeie show, wheelies vanaf het begin van het rechte stu, tot het eind.

Het allermooiste was op het einde, toen capirossi aan de startlijn stond en de formule 1 ff een aantal 180 graden draaien maakte!
 
ik was er ook .. en vooral de F1 en de 3 motors waren het leukst voor de rest vondt ik er weinig aan .. maar toch wel voor herhaling vatbaar :) . ik zat bij de tarzan bocht en die crashes waren ook wel lache.
 
Back
Top