Wie gaan er ALSNOG naar Deventer?

Advertisement - register to remove this

Sorry maar ik gaan denk ik geen 2x2 uur in de auto zitten voor iets illegaals.
Het is erg kut gewoon,en vooral voor razma :( :'(
 
damn man we hadden alles goed geregeld enzo echt kut, misschien kunnen we met zen alle gaan bbq-en?? om et nog gezellig te maken!
 
ik kom ws ook wel, het enigste nadeel is dat de politie mag doen wat ze willen. Ik heb net 30 min met div mensen van de gemeente en ook dat frank figuur aan de telefoon gezeten. Er is vrijwel geen kans meer op vergunningen. Als mensen meer detail willen weten moeten jullie me maar aanspreken op MSN

greetz chezzmo@hotmail.com
 
Last edited:
ik ga niet komen denk ik. ik vind het niet echt zinnig om helemaal naar deventer te rijden voor een illegale meeting die misschien na een half uur al wordt afgebroken door de politie. een bbq zou wel gezellig zijn...
 
Ik kom iig wel, heb niet voor niks vrij genomen :)

Dan wordt het maar een meeting zonder scooters, maar met veeeel bier, gezellig zal het toch wel worden 8)

Laten we er gewoon iets leuks van maken :)
 
Originally posted by Hugo
Ik kom iig wel, heb niet voor niks vrij genomen :)

Dan wordt het maar een meeting zonder scooters, maar met veeeel bier, gezellig zal het toch wel worden 8)

Laten we er gewoon iets leuks van maken :)

Juist dan maar flink bieren! :D
 
Ik begrijp iedereen zeker wel die niet van ver wil komen voor een halve of geen meeting....

Beetje triest allemaal...
 
Ik kom wel, ik laat neit de mensen in de steek die wel gaan komen. Ik zal er zijn, hopelijk met scoot als ie af is...

Ga wel in de polder vlammen ofzo...
 
Originally posted by Alexander
Ik kom wel, ik laat neit de mensen in de steek die wel gaan komen. Ik zal er zijn, hopelijk met scoot als ie af is...

Ga wel in de polder vlammen ofzo...

Desnoods verzamelen de mensen die wel komen gewoon daar. En rijden we gewoon in 1 stoet de polder in....
 
Back
Top