Vette ''Marktplaats'' Bakken #14

Status
Not open for further replies.
Waarom staan er zoveel niet schade auto's op schadeautos.nl? Ik ga dan altijd twijfelen of ze vroeger schade gehad hebben..

Welke sites kun je goed gebruiken om je auto te verkopen? Aangezien de vraagprijs zo laag is, heb ik het er niet over om geld te betalen bij marktplaats en autotrader..
 
Waarom staan er zoveel niet schade auto's op schadeautos.nl? Ik ga dan altijd twijfelen of ze vroeger schade gehad hebben..

Welke sites kun je goed gebruiken om je auto te verkopen? Aangezien de vraagprijs zo laag is, heb ik het er niet over om geld te betalen bij marktplaats en autotrader..

forums...

en niks mis met een schadeauto, zolang schade maar goed hersteld is.

laatst bij vriend van me op werk, een splinternieuwe ford fiesta rs met 0km op teller waarvan hele zijkant in elkaar lag.. week laten stond hij in showroom van dealer, voor volle prijs :p
 
forums...

en niks mis met een schadeauto, zolang schade maar goed hersteld is.
laatst bij vriend van me op werk, een splinternieuwe ford fiesta rs met 0km op teller waarvan hele zijkant in elkaar lag.. week laten stond hij in showroom van dealer, voor volle prijs :p

Helemaal mee eens bij oudere auto's word het er zelfs meestal alleen maar beter van!
Helaas worden auto's niet altijd goed hersteld :p
 
forums...

en niks mis met een schadeauto, zolang schade maar goed hersteld is.

laatst bij vriend van me op werk, een splinternieuwe ford fiesta rs met 0km op teller waarvan hele zijkant in elkaar lag.. week laten stond hij in showroom van dealer, voor volle prijs :p

Moet je voor de gein eens met een lakdiktemeter langs de auto´s lopen! Je staat versteld hoeveel auto´s transportschade hebben gehad naar de dealer toe! Echt veel auto´s zijn schermen en deuren of bumpers van gespoten! Terwijl ze nog geen km op de teller hebben staan.

Snap soms niet waar mensen zich druk over maken! Als de auto netjes hersteld is is er niks aan de hand! Als de auto zoveel schade heeft gehad dat ze hem moeten richten dan zou ik hem ook niet graag meer kopen!
 
CaptainObvious.png
 
Haha, Nigeriaanse mitchel aan het werk :)

Ik kwam gisteren een c1 van 08 tegen voor 3200. Ook te goedkoop natuurlijk. Ik had wel gereageerd, kreeg vandaag een keurige mail:

Hello,
*
Thank you for your interest in my car. The price for the car is only 3.200* Euro.
*
The car is in a very good condition. It has no technical or mechanical problems. No engine problems. It has no scratches or dents, no hidden defects.
*
This is a Dutch car with Dutch registration papers and dutch plates numbers and also with all taxes paid. I bought it from Netherlands when I worked there as a dentist in an exchange program. I moved back to United Kingdom and didn't had time to sell the car before leaving Netherlands, so I'm selling it now . In this moment the car is in Manchester, United Kingdom.I'm also selling it because it's very hard for me to drive a Dutch car on UK roads. As you may know, the UK cars have the steering wheel on the right side .This is a dutch car so, the steering wheel is on the left side.
*
If you are interested to buy my car, we will have a safe and smooth transaction for both of us.
*
Let me know if you're still interested in purchasing my car so I can explain you more about it.
*
Best regards,
*
Please contact me in English.

-----------
 
Wat een bs, die gasten weten het ook wel te verzinnen.

En nog domme nederlanders die erin trappen ook :henko:
 
zal wel origineel zijn gok ik? of dat ding is omgebouwd voor rally? ziet er iig uit als een rally auto.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top