Dennis
ToetToet
Vorige was 1000+
Dat is smaak, ik vind t hele model niks, echt een ouwelullen auto.
Dat sowieso, maar van zon fünfer is echt wel een dikke bak te maken, 18" schnitzels/RS oid eronder en plat :#
Ben het met jurjen eens. Dan liever die e30 met 3.2 m3 blok die laatst gepost werd
Motor wel auto niet
"FreudeamFahren said:BMW E28 met M5 motor: wolf in schaapskleren
Bouwjaar 1984
Prijs: € 6.950
Het gaat hier om een BMW e28 5serie (520i) die volledig is omgebouwd.
De auto verkeerd in zeer goede staat van ondehoud. Hij heeft wat gebruiks sporen maar niks bijzonders. De carrosserie is roest en schade vrij.
Motor en aandrijflijn zijn van een e34 m5 S38B36 3.6 24v 315pk 360nm.
Het interieur en onderstel is M535i e28 met sperdifferentieel. De Recaro stoelen vertonen geen instapschade of sporen van dikke Duitsers.
Het onderstel bestaat uit Bilstein schokdempers en Apex veren
Het gaat om een originele Nederlander die toentertijd door Offenga bmw specialist is omgebouwd.
De velgen van ACT (BBS) zijn 8.5jx16 ET11 en 9.5jx16 ET14 zijn 100% recht met nagenoeg nieuwe banden. De BMW is in zeer goede staat van onderhoud en loopt werkelijk als een echte autobahn racer.
Ik heb er een set bijna nieuwe BMW dealer wielen bij 7,5jx16 et20 met Michelin banden.
De auto is door mij met veel liefde behandeld en in mijn ogen ook een ultieme droom auto.
Helaas moet ik ivm werk omstandigheden de auto van de hand doen.
Kortom een auto voor vele prettige kilometers op hoge snelheid.
Onderschat het vermogen niet de auto weegt 1170kg en een e34M5 is 400kg zwaarder
Vet ding :W
Kan een e28 echt wel waarderen, vooral een M535i
:love:
Die "520" is juist vet omdat het een ouwelullen bak is..
Denk dat de meeste mensen niet verwachten dat zoon oude auto zo hard van de plek gaat :+