Vette ''Marktplaats'' Bakken #11

Status
Not open for further replies.
Een nette coupe met m-pakket is gewoon superstrak, maar zodra er van die logo's in de schermen worden geplaatst ben je echt fout:+ is hetzelfde als een amg-pakket op een benz zetten en aan de zijkanten 6.3 compressor plakken... Had voor die 4500 eerder een M achterbumper+ uitlaten laten plaatsen dan het over laten spuiten in niet de orginele kleur...


Als we zo gaan praten had ik die 4500 euro lekker op m'n rekening laten staan:D.
 
Dan nog, weet niet hoor mar iedereen kan z'n auto hier en daar voor paar rooitjes laten overspuiten.. Heeft iemand het wel eens laten doen? en dan volledig alles spuiten in evt andere kleur excl. demontage etc etc..
 
Auto spuiten kost ook gwn superveel geld weet k ook wel.. Maarja 4,5 k? Terwijl zn pa t wss zefl gedaan heb :?:p ..

Maja zonder die roosters en velgen was het wel een nette bak. Al zie k liever zo`n M-tech( weet niet hoe het tegenwoordig heet ) bumper erop ipv imi m3 troep..
 
Ja bij z'n pa kost het minder uiteraard.. maarja ik heb ook aardig moeten dokke voor een waggeltje over spuiten:X

Mtech is tegenwoordig hetzelfde als m3 denk ik?

M pakket noemen ze het dan toch..
 
Ja oke maar omdat het vroeger M-tech heette:p..

Zit nog steeds n beetje rond te struinen voor een Mtech 2 setje, voor t geval ik em niet kwijt raak.. Dingen zijn alleen echt ZO schaars:X .. En als ze er al zijn vragen ze de hoofd prijs:p
 
Idd, voor een mooie complete set (enkel de bumpers en skirts) betaal je zo 800..

Mooist is hier en daar wat op te kop tikken en uit eindelijk een complete set hebben. duurt wel lang en goed zoeken maar dan kost het niet veel.
 
mtech.jpg

rolling5.jpg

:love:

Te dik imo :)
 
Geen achterbank heeft ook voordelen zoals enorm veel kofferruimte of het vervoeren van je schoonmoeder hahaha


OMG :p
 
Sprak hem gister... Ding is voor een mooie prijs te koop en technisch helemaal goed! Ohja, en best snel :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top