Vette ''Marktplaats'' Bakken #13

Status
Not open for further replies.
Zo kan ik een mini wel waarderen:7

4664276792_cdbb6a6e34_b.jpg
 
Maandag maar even naartoe rijden voor dit ding, ben altijd wel (fan) geweest van de E36, leuke wagen om van de zomer wat mee rond te rijden, we hebben zelf nog een heel net zwart leder M3 interieur liggen, dus die mooi erin zetten voor het wite, xenon eruit en ik heb een leuke cruise bak voor de zomer*D
2711174537246444.jpg
 
Als k in NL was en het weer niet zon drama was, was k zeker een kijkje wezen nemen:# Ding zal me alleen wel helemaal leegtrekken als Daily:D


Gefeliciteerd btw:*
 
je werkt/hebt (bij) een sloop, maar kan niet bij klanten komen in een e36??
Precies, veel auto's worden opgeknapt bij ons en gaan dan veelal naar Oost-Europa. Zo nu en dan moet ik ook naar het oosten (contacten behouden/nieuwe contacten leggen en afentoe wat schoort/opknap auto's kopen) Om dan met een E36 naar die landen te gaan rijden is niet echt een optie. Daarvoor bezit ik de S-klasse. Nederland/Belgié zou ik opzich nog wel in een E36 afwerken hoor.
 
ben wel benieuwd naar je sloperij... wat doen jullie echt wrakken opslaan, of in/verkoop van schadeauto's van verzekeringen?

niet omdat ik je niet geloof, maar ben ondertussen bijna alle sloops/verkopers wel eens langsgeweest :p
 
Maandag maar even naartoe rijden voor dit ding, ben altijd wel (fan) geweest van de E36, leuke wagen om van de zomer wat mee rond te rijden, we hebben zelf nog een heel net zwart leder M3 interieur liggen, dus die mooi erin zetten voor het wite, xenon eruit en ik heb een leuke cruise bak voor de zomer*D
2711174537246444.jpg

zon eentje zou ik ook wel willen hebben8)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top