Vette ''Marktplaats'' Bakken #11

Status
Not open for further replies.
Ik wil Lars' z'n Skyline niet in diskrediet brengen, maar dit is toch wel weer een andere klasse denk ik...Weinig vergelijkingsmateriaal imo..

1000pk:eek:, ik word al botergeil van een auto met amper 500pk, dit gaat gewoon 2x zo hard:W
 
Ik wil Lars' z'n Skyline niet in diskrediet brengen, maar dit is toch wel weer een andere klasse denk ik...Weinig vergelijkingsmateriaal imo..

1000pk:eek:, ik word al botergeil van een auto met amper 500pk, dit gaat gewoon 2x zo hard:W

Enige pluspunt is dan die 1000 pk ja, t uiterlijk van die van larx is 100 x beter
 
Vind ze beide erg vet en nogmaals, vind het niet met elkaar te vergelijken....

@Justin, denk dat het iig aardig in de buurt komt, maar je begrijpt wat ik bedoel...hopelijk:+
 
Vind het wel meevallen. Nergens staat een M3 logo. Dan is een Mercedes met I'mGhey pakket ook hopeloos, of een Audi Sline.
 
Ik denk dat ie dat viavia heeft gedaan en dan wel de 'retail' prijs roept. Althans dat hoop ik voor hem, anders ben je inderdaad gestoord... En dan ook nog lelijke fotos maken in de schemer als je je speciale lak wilt verkopen... Vreemde vogel.
 
Een nette coupe met m-pakket is gewoon superstrak, maar zodra er van die logo's in de schermen worden geplaatst ben je echt fout:+ is hetzelfde als een amg-pakket op een benz zetten en aan de zijkanten 6.3 compressor plakken... Had voor die 4500 eerder een M achterbumper+ uitlaten laten plaatsen dan het over laten spuiten in niet de orginele kleur...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top