Vervanger lelystad

PoliniEvoAerox

Well-Known Member
Is er al bekend wat de vervanger van het scooterweekend in lelystad wordt. Eerst zou er iets zijn in spa maar zover ik had gelezen ging dit niet door. Weet iemand waar dit nu wordt gehouden of komt er nix dit jaar
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Polini Ntt
Volgens mij komt er nix. Maar ken wel goeie locatie hier in de buurt die goed zou zijn als vervanging.

Dan neem contact met Inne (Razma) op, misschien kan ze wat regelen.
 
Originally posted by aerox-evo70
nu nog ? veeeel te laat...

Hoezo, het hoeft niet elk jaar op 1 en 2 Juni te zijn? oid

Een echte goede locatie is altijd welkom, dat is vaak het grootste probleem nl.
 
Originally posted by burning neo's
het is toch te proberen liever laat dan nooit en en lelystad was het zekers lache dus
laat als in volgend jaar :p

mja, niet alleen Inne kan meetings organiseren, probeer zelf ook iets te doen...
 
kunnen we wel doen maar we zijn nog gewone scholieren dus we hebben niet het geld om te inversteren en zonder euro's kom je niet ver.:rolleyes:
 
Originally posted by burning neo's
kunnen we wel doen maar we zijn nog gewone scholieren dus we hebben niet het geld om te inversteren en zonder euro's kom je niet ver.:rolleyes:

Ja dat is het grote probleem eigenlijk. Ik zou graag een meeting organiseren hier in de buurt, is hier echt een mooi terrein met kampeer plaats etc. en zo'n 4 sprintbanen naast elkaar. Is wel in Oost-Vlaanderen (Belgie), en denk daarom dat er niet veel mensen uit NL gaan opdagen.
 
ja joh beter komt er gewoon een te ernstige meeting .. weer een weekend op een circuit ofzo met sprints enzo .. leyestad was ook te erg gek .
maak mij niet als het wat duurder kost er valt to wel wat te regelen al kost een kaarte 25 euro ik kom wel ..
 
aan welke voldoeningen/behoeften Moeten er worden voldaan, Inne.? (bijv. grote terrein,grote baan, kosten e.d..?)
 
Originally posted by ronnie_nrg
Volgens mij wordt er geen vergunning gegeven.

wat loop jij te blaten?
de reden is al in verschillende topics gegeven: ik heb er geen tijd en geen zin voor dit jaar. Als je er van wil maken dat er geen vergunning is moet je dat maar doen als je dat stoer vind ofzo..

ik geloof niet dat je ook maar enig idee daarover hebt
 
dat is erg jammer want wij uit rotterdam willen ook wel is legaal racen daarom gaan we naar jubbega (voor ons vervanger lely).

vorig jaar lely was top op wat assoos na.
zeker de moeite waard om te herhalen.
Gewoon intree bereken.
 
Back
Top