Wat een hoop onzin in dit topic zeg.
Mits goed geïnstalleerd en afgesteld kan je prima op elk type blok met een lachgas kit rijden. In het buitenland word dit ook best veel gedaan trouwens. Zelfs met compleet standaard 50cc blokken.
Of het verstandig is, dat is een andere vraag. Maar het moet verder prima kunnen.
Is niet te zeggen (van zoveel afhankelij) maar een 50% moet je er wel bij kunnen drukken
50% wel ?
en als het zo is.. wat heb je er dan aan? :+
super stoer idd als je ff op die knop drukt..
is het weer wat anders loopt het kut of draait het vast..
Met een run of 10, afhankelijk van hoelang je hem indrukt en nog 10 factoren zit je op halve fles ongeveer
Dus je rijd een week loopt constant te boosten en dan kan je m weer laten vullen.
Hoe kan je serieuze antwoorden verwachten als je met zo'n idee aan komt zetten....
voor 650euro + bank kosten
Ja of je loopt een week constant te boeken met een 2f4r en dan moet je weer zuigerveertjes vervangen.
Ik heb nóóit gezegd dat ik van plan was CONSTANT te boosten. Als het om CONSTANT ging wist ik ook wel dat k een andere cil moest nemen, daarvoor heet het een BOOST.
En ik vroeg om serieuze antwoorden omdat het een IDEE is, juist daarom.
of je laat je scooter gewoon staan dan slijt er ook niets 8P
als iets rijdt krijg je slijtage..
maar hij heeft in mijn ogen wel gelijk..
gek idee, gekke antwoorden..
er zijn hier genoeg mensen (Rene S bijvoorbeeld) die veel ervaring hebben met NOS op een sprinter.. hier al uren mee op de bank hebben gestaan..
en eigenlijk nu pas een beetje snappen hoe het eigenlijk werkt..
en jij wilt het FF op een straatscooter bouwen en het FF laten "boosten"...
het kan best.. dat zeg ik niet ..
maar ben je bereid zoveel geld uit te geven voor zo weinig?
aangezien je maar ff een boost hebt.. en als je een leuke scooter opbouwt voor hetzelfde geld je constant hetzelfde hebt met minder slijtage..
maar idd je heb dan geen NOS en dat is wel cool om te zeggen tegen je vriendjes natuurlijk