NOS fittingen

Anne

mannelijke versie
Ik ben een beetje aan het puzzelen geslagen maar kom er niet uit.
De input is geregeld: de benzinefilter fit in de solenoid, en de blauwe fitting van lachgas ook. Ik weet dus niet wat de output is. Ik dacht zelf de 2 identieke fittingen (op de foto liggen ze onder elkaar). Maar die passen dus met zoveel gemak in de solenoid output, dat het schroefdraad niet eens hoeft te schroeven. Die fittingen lijken mij dus te klein? Wel dacht ik dat er teflon tape tussen moest, maar het lijkt mij sterk dat die tape de ruimte tussen solenoid en fitting op moet vullen als het ware .. ?!

mw402e.png
 
Advertisement - register to remove this

solnoid fittingen

Ik ben een beetje aan het puzzelen geslagen maar kom er niet uit.
De input is geregeld: de benzinefilter fit in de solenoid, en de blauwe fitting van lachgas ook. Ik weet dus niet wat de output is. Ik dacht zelf de 2 identieke fittingen (op de foto liggen ze onder elkaar). Maar die passen dus met zoveel gemak in de solenoid output, dat het schroefdraad niet eens hoeft te schroeven. Die fittingen lijken mij dus te klein? Wel dacht ik dat er teflon tape tussen moest, maar het lijkt mij sterk dat die tape de ruimte tussen solenoid en fitting op moet vullen als het ware .. ?!

mw402e.png

je hebt waarschijnlijk de verkeerde fittingen, er zijn verschillende maten zo als 3an en 4an.
hier een hint om de goede maat tevinden www.dynotunenitrous.com zij hebben mij ook goed
geholpen, binnen 1week bestelling in huis.
MVG,ps nooit met tape aansluitingen maken, alleen met locktite.
 
Oke, ja dat dacht ik dus ook, maar ze zaten echt in mijn kit (en die was nog niet open geweest, gloedjenieuw) beetje vreemd dus.

Je hebt die maten van 4AN en 6AN etc, maar ook 1/8", ik snap zelf niet echt hoe dat zit. Ik wil natuurlijk gewoon weten wat ik heb..

Denk zelf dat ik deze moet hebben dan:

http://www.dynotunenitrous.com/store/scripts/prodView.asp?idproduct=299
EFI BIKE KIT 1/8" tube to 1/8" NPT male


hoe duur is het verzenden trouwens?

staan wel meer leuke dingen op die site
 
Ligt eraan hoeveel je besteld daar. Ik was 50 dollar kwijt maar had ook redelijk veel besteld. En houd er rekening mee dat je aan de postbode ook nog wat geld moet betalen :(
 
En alsjeblieft! blijf met die teflontape uit de buurt van die fittingen/nx kit..
Je wilt het niet mee maken dat zon ding ff deruit klapt omdat er iets teveel druk op komt :+
 
Back
Top