Vermogenwinst NOS op laagtoerige 70cc?

Ikzelf vind dat je voor lachgas niet heel veel verstand nodig hebt om het te installeren, en afstellen, tzijn maar 2 sproeiertjes. Nou, de keuze is snel gemaakt lijkt me: 20-16, meest veilige
 
Achja, dat geleuter over illegaal bezig zijn vat ik ook wel, zit niet voor niets op dit forum ipv bij de scooterboer aan tafel ^^.
Maar qua temperatuur, rij je dat ding zo snel de zeik in ookal rij je maar 5 sec met die boost?
Enne als zon evo cil echt gewoon 2 jaar mee kan gaan zonder problemen dan is dat inderdaad nog wel het overwegen waard ja. NOS leek me gewoon vetter op laagtoerige 70cc voor mij, ipv eerst een vet dikke setup aan te schaffen en DAN nog es 600 uit moeten geven aan NOS.
 
Wat een hoop onzin in dit topic zeg.
Mits goed geïnstalleerd en afgesteld kan je prima op elk type blok met een lachgas kit rijden. In het buitenland word dit ook best veel gedaan trouwens. Zelfs met compleet standaard 50cc blokken.
Of het verstandig is, dat is een andere vraag. Maar het moet verder prima kunnen.
 
Wat een hoop onzin in dit topic zeg.
Mits goed geïnstalleerd en afgesteld kan je prima op elk type blok met een lachgas kit rijden. In het buitenland word dit ook best veel gedaan trouwens. Zelfs met compleet standaard 50cc blokken.
Of het verstandig is, dat is een andere vraag. Maar het moet verder prima kunnen.

Helemaal met je eens.
Mn vraag in het begin was ook wat de vermogenswinst was, niet hoe het wel of niet verstandig / illegaal zou zijn / veel moeite / inefficient, daar ben ik zelf ook wel op de hoogte van.
Op de opel corsa van mn ma kun je ook best een turbo zetten, hoef je echt niet eerst een flinke v6 / v8 voor te hebben.

DUS: na 30 reacties, nogmaals de vraag;) Wat zou de vermogenswinst zijn op een DR70?
 
Is niet te zeggen (van zoveel afhankelij) maar een 50% moet je er wel bij kunnen drukken

50% wel ?

en als het zo is.. wat heb je er dan aan? :+
super stoer idd als je ff op die knop drukt..

is het weer wat anders loopt het kut of draait het vast..
 
50% wel ?

en als het zo is.. wat heb je er dan aan? :+
super stoer idd als je ff op die knop drukt..

is het weer wat anders loopt het kut of draait het vast..

omdat ik het vet vind idd, nu al een paar keer gezegd in dit topic dus aub geen nutteloze reacties meer met "wat heb je eraan" aub ^^

Maar goed 50% is nog best wel oké dan.
(BTW, bijvullen gaat hier wel makkelijk lijkt me, er zit een kilometer van mn huis een auto tunings bedrijf)

En hoe lang kun je dan "boosten" met 1 std. volle fles?
 
Met een run of 10, afhankelijk van hoelang je hem indrukt en nog 10 factoren zit je op halve fles ongeveer

Oke dat is echt best wel langer dan ik had gedacht, maar thanks ^^.
lees heir ook net dat het bijvullen van zon fles ongeveer 20 euro per kilo is, valt me ook nog mee eerlijk gezegd.
 
Dus je rijd een week loopt constant te boosten en dan kan je m weer laten vullen.

Hoe kan je serieuze antwoorden verwachten als je met zo'n idee aan komt zetten....
 
Dus je rijd een week loopt constant te boosten en dan kan je m weer laten vullen.

Hoe kan je serieuze antwoorden verwachten als je met zo'n idee aan komt zetten....

Ja of je loopt een week constant te boeken met een 2f4r en dan moet je weer zuigerveertjes vervangen.
Ik heb nóóit gezegd dat ik van plan was CONSTANT te boosten. Als het om CONSTANT ging wist ik ook wel dat k een andere cil moest nemen, daarvoor heet het een BOOST.

En ik vroeg om serieuze antwoorden omdat het een IDEE is, juist daarom.
 
Het is alleen zo'n waardeloos id maar denk niet dat jij dat gaat inzien gezien je eerdere reacties als "super vet cool'' ed. bedenk je wel dat een vermogens winst van 50% niet inhoud dat je 50% harder gaat...

de kick van het lachgas is te merken als je al vermogen hebt en dan nog eens die extra kracht erbij, met alle respect als jij 10pk hebt is die ''boost'' waar je het steeds over hebt niet zo denderent dus zal die kick ook tegenvallen (als die er al is) ik raad het je af en wat je precies aan vermogen zult winnen kan niemand je hier vertellen omdat niemand er ervaring mee heeft maar dat kan je dan mooi voor ons gaan testen voor 650euro + bank kosten

ps wat is je verdere set-up?
 
normale mensen gaan banken met nos.

het is niet zo dat je sproeiertje 20 en 16 erin knalt en dat het goed loopt. carb afstelling enz komen er ook bij kijken en daar is een testbank zeer handig bij.

ik vind het ook een leuk idee, maar daar moet het ook bij blijven:)
 
Ja of je loopt een week constant te boeken met een 2f4r en dan moet je weer zuigerveertjes vervangen.
Ik heb nóóit gezegd dat ik van plan was CONSTANT te boosten. Als het om CONSTANT ging wist ik ook wel dat k een andere cil moest nemen, daarvoor heet het een BOOST.

En ik vroeg om serieuze antwoorden omdat het een IDEE is, juist daarom.

of je laat je scooter gewoon staan dan slijt er ook niets 8P
als iets rijdt krijg je slijtage..

maar hij heeft in mijn ogen wel gelijk..
gek idee, gekke antwoorden..

er zijn hier genoeg mensen (Rene S bijvoorbeeld) die veel ervaring hebben met NOS op een sprinter.. hier al uren mee op de bank hebben gestaan..
en eigenlijk nu pas een beetje snappen hoe het eigenlijk werkt..
en jij wilt het FF op een straatscooter bouwen en het FF laten "boosten"...
het kan best.. dat zeg ik niet ..
maar ben je bereid zoveel geld uit te geven voor zo weinig?
aangezien je maar ff een boost hebt.. en als je een leuke scooter opbouwt voor hetzelfde geld je constant hetzelfde hebt met minder slijtage..

maar idd je heb dan geen NOS en dat is wel cool om te zeggen tegen je vriendjes natuurlijk :)
 
of je laat je scooter gewoon staan dan slijt er ook niets 8P
als iets rijdt krijg je slijtage..

maar hij heeft in mijn ogen wel gelijk..
gek idee, gekke antwoorden..

er zijn hier genoeg mensen (Rene S bijvoorbeeld) die veel ervaring hebben met NOS op een sprinter.. hier al uren mee op de bank hebben gestaan..
en eigenlijk nu pas een beetje snappen hoe het eigenlijk werkt..
en jij wilt het FF op een straatscooter bouwen en het FF laten "boosten"...
het kan best.. dat zeg ik niet ..
maar ben je bereid zoveel geld uit te geven voor zo weinig?
aangezien je maar ff een boost hebt.. en als je een leuke scooter opbouwt voor hetzelfde geld je constant hetzelfde hebt met minder slijtage..

maar idd je heb dan geen NOS en dat is wel cool om te zeggen tegen je vriendjes natuurlijk :)

Voor de vriendjes doe ik het niet, over het algemeen hebben al mn vrienden een stronthekel aan scooters;) Nee, gewoon omdat ik het zelf tof vind =).

Maja alsnog mss beetje onderschat hoeveel er bij komt kijken. Misschien alsnog een ideetje voor later.
 
Bedankt voor het idee voor een avond terreur op de testbank:W
Ik gaat meteen op zoek naar een dr70, kijken hoe ver je kan gaan voordat het kapot loopt:D
 
Back
Top