Veldhoven circuit de landsard

Ronnie said:
Vet Arnoud:W
Wat heb jij ineens de laatste tijd?:p

Motorisch is de scooter eindelijk betrouwbaar en snel. Ook kwa sturen heb ik dit jaar heel erg veel geleerd. Was het maar vanaf het begin van het seizoen zo, mja, dat hoort bij racen:p.
 
Last edited:
zo die is binnen!
mooie nieuwe baan mooi weer en een goed resultaat.
vrije trainig ging meteen lekker kwam lekker rond.
voor de kwali niks verandert alleen ff schoongemaakt direct volluit gegaan maar ronde na ronde had ik minder remdruk, tot dat ik niks meer had dus even naar binnen paar keer knijpen en hij was weer verder gagaan en toch nog pole tijd neer gezet.
race ging aardig start was goed alleen arnoud ging als een dolle en dat was voor mezelf niet nodig dus heb ook niet geprobeert hem bij te houden en dat was ook niet gelukt denk ik. op een gegeven moment zag ik benji naast de staan en dacht ik die is binnen uit rijden en klaar.
lekkere constante race gereden en geen fouten gemaakt.
kortom een top dagje met als resultaat het kampioenschap!
special thanks to the twins!!! zonder hun was dit zeker niet gelukt.

arnoud erg strak gereden jonge feli!
 
Arno gefeliciteerd met het kampioenschap man :) en Arnoud met de overwinning! en Rob met je 2e plek in het kampioenschap :p
 
Last edited:
Kansloze creatie in elkaar gezet tijdens de pauze:

DSC03118.JPG
 
#94 said:
jawel,

maar kinderen die vragen worden overgeslagen.

ik vraag omdat het nu al vrij lang geleden is...

en ik ben altijd degene die het vraagt omdat ik blijkbaar de enigste samen met monique ben die dat interresseerd
 
melf #50 said:
ik vraag omdat het nu al vrij lang geleden is...

en ik ben altijd degene die het vraagt omdat ik blijkbaar de enigste samen met monique ben die dat interresseerd

De interesse is er wel bij meerdere rijders hor +pippi+
 
Back
Top