Racen op het circuit voor beginners.

hoe bedoel je jasper? ik zeg alleen dat het mooi zou zijn als er wat meer werd gedaan door grotere bedrijven in de richting van brommerraces en andere motorsporten.
 
Lijkt me erg leuk, ik denk alleen niet dat ik zonder race pak rossi na durf te doen:p. Ik ga zo het huis stofzuigen en de autowassen mischien dat ik dan van me ouders mee mag doen 8P.
Even over dat kenteken... mijn scooter staat ook op kenteken en verzekerd enz... alleen dan met een evo :+.
 
Waarschijnlijk vraagt hij dit ivm de indeling in 2 klasses. Met kenteken, en zonder kenteken gescheiden ivm het snelheidsverschil. Hij heeft alleen een evo setup, MET kenteken. Dus beter ff je kenteken eraf slopen, en tussen de snellere bakken rijden denk.
 
dit lijkt me dus eigenlijk wel de ideale kans om mn senda eens lekker uit te laten ipv hier op het industrie terrein.....

maar is er al iets bekend over het aantal deelnemers oid ? en waar ze mee komen ?

t lijkt me iig niet zo prettig om tussen allemaal ''getjoendeautowheelyende'' aeroxen en ander spul te rijden :p
 
zoals gezegd zullen er twee groepen gevormd worden, zodat jij tussen anderen van je eigen caliber komt te rijden (snel/langzaam,schakel/scooter,etc.)

Hoeveel mensen er komen weet ik nog totaal niet. Je hoeft zeker niet de enige te zijn.
 
Nope niks kapot gegaan, reden ong 16 man.

Ert heeft gelijk, er was niks kapot. Maar van die schuiver verteld hij wijselijk niets :)

alvast een paar foto's die Paul heeft gemaakt:

patrick.jpg


ert.jpg


steven.jpg


patrick2.jpg
 
Last edited:
Back
Top