Racen in Belgie = klop krijgen???

sjesis :| die gozer gaat helemaal uit zn stekker! kzou t ook niet leuk vinden als ik word geschept, en je zal opzich ook wel heftig reageren in het begin...maar niet zo lang nog nadat het is gbeurd :| je wist volgens mij ook niet echt wat je dr mee aanmoest DNa power, ofwel :) volgens mij schrok je je de tering ;)

kdenk dat zo'n reactie van die dewd wel aan te vechten is...

succes iig en ciao!
 
Mischien dat ze al wat ruzie hadden voor die wedstrijd en dat hij hem er idd. expres afrijd, dan snap ik de reactie van die andere gozer ook wel.
 
Originally posted by vliegfiets
Mischien dat ze al wat ruzie hadden voor die wedstrijd en dat hij hem er idd. expres afrijd, dan snap ik de reactie van die andere gozer ook wel.

Wat is dat nu voor een redenering ... MISSCHIEN had die wel met Timmy's vriendinnetje zitte rollebollen ... en had timmy dus een reden om hem van de baan te rijden |( :|
 
zip redbull
ik had het neit zo extreem verwacht maarjah zag het aankomen dus.
en btw heb die gast nooit gesproke voor de race(hij is frans talig end aar ben ik niet zo super in:$
 
RESPECT voor die jonge op die scooter die gwn kalm blijft!
Woordenwisseling kan wel maar iemands scoot stukrammen...zielig...
 
lambot is gewoon lomp bezig

dit is racen, het kan soms eens fout gaan.
Ik denk dat Timmy zich iets verremt, hij wil zo graag winnen.
Dit kan gebeuren.
Als Lambot dan zo achterlijk moet reageren vind ik zelfs dat hij een straf hier voor moet krijgen.
Het is een sport, en bij sport kan er wel eens wat fout gaan.
 
ziko said:
ik snap eigenlijk niet goed hoe timmy daar in godsnaam zijn bocht neemt :?


sjonge jonge tis ziko weer, kan je het niet helemaal hebben van Timmy ofzo?
jij loopt altijd te zieken tegen die jongen.
Hij heeft echt wel talent...
vorig jaar had hij gewoon veel pech.
Als je jaloers bent zet je dat maar op je eigen sch**t forum :mad:
 
Geoffrey said:
deze actie was dus echt wel gemeend, zulke profs weten hoe ze moeten rijden en een bocht moeten nemen

je ziet dat hij extra laat draait en nog ff rechtdoor rijdt,
om die andere ff te rammen...


Timmy is prof, hij moet hard genoeg werken om t scooter racen te kunnen betalen.

hij schat gewoon de ruimte niet helemaal goed in, maar zie je hoe smal die baan is? je hebt no-time om na denken, en je wil winnen
niet meer dan een race ongeluk
 
Thunder-rox said:
Timmy is prof, hij moet hard genoeg werken om t scooter racen te kunnen betalen.
dat moet toch bijna iedereen... is het niet in geld dan is het wel in tijd.
 
scoot voor de race klaar maken kost wel tijd, maar die mannetjes van mhr of polini (dus niet iemand met een mhr cc zonder sponser) moet niks betalen aan hun

ik ken Timmy ook, die gast is echt VEEEL bezig met zn Zipje(s)
 
idd een spijtig ongeval. het is ook niet de eerste keer dat lambot op deze manier reageert. hij is goed en hij weet het van zichzelf. drm dat hij het niet kon kroppen dat timmy hem van de baan reed. hiermee is hij wel zijn podiumplaats verloren dus ergens is zijn reactie mss wel te begrijpen (niet goed te praten)

wat ik me wel afvraag. is dit nu opgelost. na de 2de manche zag ik timmy, lambot een hand geven.
 
Thunder-rox said:
sjonge jonge tis ziko weer, kan je het niet helemaal hebben van Timmy ofzo?
jij loopt altijd te zieken tegen die jongen.
Hij heeft echt wel talent...
vorig jaar had hij gewoon veel pech.
Als je jaloers bent zet je dat maar op je eigen sch**t forum :mad:

ik zag een gat!lambot ging van buiten naar binnen en ik van binnen naar buiten maar dat verwachte hij dus niet en knalde zo tehen me aan(ook iets te laa ingeremd
btw over 2de manche ik reed hem de 2de manche gewoon weer voorbij in de binnebocht
 
Ze doen het allebei niet bij mij. Blijven op het blauwe introding staan .. Krijg wel gewoon geluid maar daar heb ik weinig aan. Ligt dat aan mijn winamp? O-)
 
Chyston said:
Ze doen het allebei niet bij mij. Blijven op het blauwe introding staan .. Krijg wel gewoon geluid maar daar heb ik weinig aan. Ligt dat aan mijn winamp? O-)


latest mediaplayer should do it
 
Dit is echt gewoon te triest voor woorden... :| Zulke dingen gebeuren nou eenmaal leer ermee leven... En als je fucking pissed ben schop je eigen scooter dan :|
 
Back
Top