Uiterlijk vertoon!

Status
Not open for further replies.
Ben ik wel mee eens :)
Ziet toch wat netter uit.

Mijn jasje trouwens... lekker zacht en warm :love:

353403278.jpg



Stephan, zou helemaal gek worden daar... wat een rommel allemaal :D

Fijne jas ja, heb hem ook.
Heb alleen de knopen op m'n mouwen er al opnieuw op moeten zetten, vlogen eraf door het vele klappen tijdens Liverpool - PSV. :p
 
Ik heb nog steeds zon korte leren jack, maar doe ik eigenlijk nooit meer aan. Best zonde want het was een prima jas, goed materiaal enzo. Misschien eens verpatsen.


Zoiets zou ik dan wel bewaren. Leren jasje is altijd tof imo. Jij hebt die bruine met zo een elastiek onderaan toch? Zonder kapu meen ik.
 
vandaag in utrecht geweest op de kosten van een gulle gever ( defensie )
Waaronder 2 paar nieuwe blitse laarzen 8)
Afbeelding010.jpg


en nog een ontzettend grote bende meuq maar dat ga ik niet fotograferen:p

Omg als ik ze zie moet ik er alweer aan denken, poetsen poetsen poetsen :D Gelukkig nog even mn dessertdingen aan :D
 
Gisteren nieuw horloge gekocht, twijfelde tussen deze

TW16.jpg


en deze

TW11.jpg


Het is uiteindelijk de vierkante geworden, ronde stond een stuk minder vet, was zelfs voor mijn polsen nog te lomp.

Iemand ooit van het merk gehoord btw, tw steel? Was vergelijkbaar met U-boat zei die knakker in de winkel, maar dan wat goedkoper..

In het echt is hij btw. veel "sjieker" als op de foto..
 
Iemand ooit van het merk gehoord btw, tw steel? Was vergelijkbaar met U-boat zei die knakker in de winkel, maar dan wat goedkoper..

In het echt is hij btw. veel "sjieker" als op de foto..

TW Steel is een bekend fashion merk. Maken kopieen van bekendere merk modellen. Verder vaak gewoon een prima klok voor het geld. :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top