Uiterlijk vertoon!

Status
Not open for further replies.
ik heb vorig jaar deze jas gekocht
pall mall bij rode winkel

Foto111.jpg


€160 toen
 
Januari weer terug in nl en dan heb ik dus 4 maanden niks aan kleding gehaald. Plus dat ik wel een zakcentje over heb voor wat dingen. Word dus behoorlijk inkopen doen :D
 
chill 8), btw gister waren alle bjorn borg jassen 79,- ipv 179,- en nog shitloads aan korting bij thnx, had wel vette dingen gezien maar was niet meer in mijn maat:( krijg je als je om 21:30 komt aanzetten
 
Zow, vandaag even wat inkopen gedaan

Luchtje van Marc Jacobs is te lekker :W
DSC_0008.jpg


En levi's broek, gewoon een chille 8)
DSC_0004.jpg



Zaterdag ff schoenen scoren. Heb al relaxte laarzen zien staan van Giorgio. Zwart suede met witte stiksels en leren zool. Zaterdag ff halen 8)
 
Die van marc jacobs heb ik ook lekker geurtje en aantrekkelijk bij de dames,

Ik heb burberry + david beckham, Die zijn echt lekker

n000h, gister ff bij douglas weest, dat zijn precies de geurtjes die ik nu zou kopen:W

Ik gebruik nu armani white/ boss soul/ boss in oranje bol:+/ pf/ hb boss en een d&g geurtje. Voor sintklaas maar ff wat nieuws vragen:W
 
8), Die burberry is ook lekker inderdaad. Ik heb meestal van die std luchtjes. Zoals Cool Water, Fahrenheit, CK, DKNY etc. Ik wilde nu wat anders en had laatst deze als tester 8) Te lekkere geur! En nu je het zecht indd 3 meiden die vroegen wat voor lekker luchtje dat was 8P Geneens bij stil gestaan. FIjne is dat hij ook lang blijft hangen!
 
heren voor luchtjes is een apart topique!


;)

laatst geurtje gekregen van B men.. is goed te doen..
verder meot ik weer is nieuwe luchtjes kaufen.. allemaal "oude" shit staan (die ook wel verdomd goed ruiken :p)
 
8), Die burberry is ook lekker inderdaad. Ik heb meestal van die std luchtjes. Zoals Cool Water, Fahrenheit, CK, DKNY etc. Ik wilde nu wat anders en had laatst deze als tester 8) Te lekkere geur! En nu je het zecht indd 3 meiden die vroegen wat voor lekker luchtje dat was 8P Geneens bij stil gestaan. FIjne is dat hij ook lang blijft hangen!

Heb je het over die Marc Jacobs? ?

Die is gewoon te vinden bij parfumeries? (ici paris xl, douglas) Als die zo lekker ruikt wil ik em ook wel ruiken :) nog nooit van gehoord namelijk, was al opzoek naar een nieuw geurtje, gebruik nu al een tijdje D&G en Gucci, wil wat anders :)
 
Nadeel is de kleine hoeveelheid voor de prijs wat je betaald,Dat vind ik bij meerdere geurtjes zo,

75 ml voor dolce gabbana voor 25 euro kan ik nog over nadenken.

ontopic idd ;)
 
vandaag in utrecht geweest op de kosten van een gulle gever ( defensie )
Waaronder 2 paar nieuwe blitse laarzen 8)
Afbeelding010.jpg


en nog een ontzettend grote bende meuq maar dat ga ik niet fotograferen:p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top