Tjoener: speed 2004 zip

Status
Not open for further replies.
Pronk said:
Inrijden? Wie heeft je dat wijsgemaakt dan? Gewoon goed warmdraaien, en knallen.


inrijden?? twins waar ik alles gekocht had 50 km rustig aan inrijde nie meer als 3/4de gas en flink ruim mengsel...
 
Last edited:
Ferreltje said:
inrijden?? The Ant (twins) waar ik alles gekocht had 50 km rustig aaninrijde nie meer als 3/4de gas en flink ruim mengsel...

50 km :X

ken je meteen weer aan de nieuwe zuiger-:-

dan mag je die ook weer inrijden:+

vet zippi *D
 
rs rullezzz said:
50 km :X

ken je meteen weer aan de nieuwe zuiger-:-

dan mag je die ook weer inrijden:+

vet zippi *D


ik denk dat hij wel weet waar die over praat.. dus ik luister daar maar na niet wat ze hier op forum zeggen.. en btw hoeveel km doe jij met zuiger??

hier in helmond doen ze een meeting seizoen met een zuiger..
 
Last edited:
Ik vind het inrijden/rustig aan rijden een aantal 10talle kilometers wel nuttig, ik heb met mijn evo 100de km gereden en zuiger was nog als nieuw.
 
En het smeren met adequate olie. Ik vind het onnozel hoe vaak ik hier lees dat mensen om de paar km hun zuigers vervangen.
 
errg mooi!
echt wat jammer van die ene polini sticker op het frame :'(
maar wat lekker clean voorderest :W
 
Ferreltje said:
juist erwin.. zeker twins power;)

ja daar zal et aan liggen :p

en dat van niet meer dan 3/4 gas... tja, ding moet tog juist btje ook lekker toeren kunnen maken af en toe ? :)
 
jammer dat je met 3/4 gas al op zo'n 80% van je vermogen zit, goed warmdraaien en goed smeren met goeie olie en gaan :p

mooi ding dit :)
 
ik doe 50 km rustig aan dus kap nu maar over tips over inrijde.. ik luister naar de gene die mijn blokje gemaakt heeft.. die zal het wel weten denk ik zo
 
ziet er nice uit zo *D Ben benieuwd wat die van jou gaat doen ;)

Ik begrijp wel dat ze zeggen dat je 50 km rustig aan moet doen :p
Misschien zijn ze gewoon bang dat je gelijk over volgas gaat vlammen. :D

Maargoed , ook beter voor je eigen gevoel op in het begin lekker rustig aan te doen.
Ik kneep m ook wel ff vandaag op de bank ( alles nieuw en dan vrijwel gelijk volgas ).
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top