team 2000 mina

Originally posted by Bo RoCkHeAd
jaja tuurlijk:|

Ik heb dezelfde TEAM uitlaat als Boostah en mijn vraag was alleen of het ook dezelfde is als die van JohnB..
Ik denk van wel..want hij lijkt er veel op en ik heb em ook nog niet zo lang dus..
Maar deze werkt dus tot de 13k??

Dus er zijn 3 mhr uitlaten voor mina. 1 gewone MHR..MHR TEAM oud en MHR Team nieuw..Dus geen speed pijp Xander??

En als ik het dan goed begrijp..is dan van alle mhr uitlaten voor MINARELLI de team het hoogtoerigste..en loopt niet boven de 13k??
hmmm:?

wauw lekker wazig ben je bezig.
boosta heeft een GEWONE mhr pijp en die lijkt totaal niet op die van john, kijk dan naar de foto's
 
hallo brockhead, jij hebt de MHR uitlaat van mark piechota gekocht..... en dit is dus gewoon DE NORMALE MHR UITLAAT, dus met de kronkel in de bocht... punt uit... ik heb die uitlaat vaak genoeg in mijn klauwen gehad dus dat moeten we wel weten....
 
Originally posted by Marco_v_W
hallo brockhead, jij hebt de MHR uitlaat van mark piechota gekocht..... en dit is dus gewoon DE NORMALE MHR UITLAAT, dus met de kronkel in de bocht... punt uit... ik heb die uitlaat vaak genoeg in mijn klauwen gehad dus dat moeten we wel weten....


Gaan we schelden?
Nou ja zeg...
Punt 1:Ken ik jou?
punt 2:HOE KAN JIJ NOU WETEN VAN WIE IK DE UITLAAT HEB??
NIET VAN MARK IN IEDER GEVAL:(
WAAR HAAL JE DAT VANDAAN??
Punt 3:IK HEB GEWOON DE TEAM UITLAAT TJEK ANDERS MAAR MN SCOOTERBASE :|
Punt 4:Ik vroeg alleen of die van JohnB (en die van mij en boostah) hetzelfde zijn en of dit type het hoogtoerigst is van alle mhr uitlaten op MINARELLI

Punt UIT...
 
Originally posted by Bo RoCkHeAd
Gaan we schelden?
Nou ja zeg...
Punt 1:Ken ik jou?
punt 2:HOE KAN JIJ NOU WETEN VAN WIE IK DE UITLAAT HEB??
NIET VAN MARK IN IEDER GEVAL:(
WAAR HAAL JE DAT VANDAAN??
Punt 3:IK HEB GEWOON DE TEAM UITLAAT TJEK ANDERS MAAR MN SCOOTERBASE :|
Punt 4:Ik vroeg alleen of die van JohnB (en die van mij en boostah) hetzelfde zijn en of dit type het hoogtoerigst is van alle mhr uitlaten op MINARELLI

Punt UIT...
tsjonge jonge jonge, niemand gaat toch schelden.
tjek dan de plaatjes die alexander heb gepost en kijk dan naar de pijp die jij heb.
tot welke conclusie kom je dan ?
 
Marco en Ronnie..
als jullie eens GOED kijken zie je op mn scooterbase dat MIJN uitlaat veertjes heeft bij de demper en de demperbevestiging op de BOCHT en mijn uitlaat heeft ook een losse flens...

HEEFT DE MHR 70 DAT DAN OOK!?!?!?!?


juist jah..
dacht het niet..
Sjeetje zeg..

Marco v W>>die uitlaat van scooterracer had ik niet meer gekocht..heb met em op msn gesproken en het ging toch maar niet door.En jah DAT is idd de gewone mhr:p
 
ok je hebt hem niet van hem gekocht, heb hem net ff gebeld... daar had ik me dus in vergist... maar ik zat naast hem toen jij toezei dat je hem wou kopen...

nu weer ff ontopic please
 
Originally posted by Bo RoCkHeAd
Marco en Ronnie..
als jullie eens GOED kijken zie je op mn scooterbase dat MIJN uitlaat veertjes heeft bij de demper en de demperbevestiging op de BOCHT en mijn uitlaat heeft ook een losse flens...

HEEFT DE MHR 70 DAT DAN OOK!?!?!?!?


juist jah..
dacht het niet..
Sjeetje zeg..

Jah!!!!!!!!
 
Originally posted by Bo RoCkHeAd
Marco en Ronnie..
als jullie eens GOED kijken zie je op mn scooterbase dat MIJN uitlaat veertjes heeft bij de demper en de demperbevestiging op de BOCHT en mijn uitlaat heeft ook een losse flens...

HEEFT DE MHR 70 DAT DAN OOK!?!?!?!?


juist jah..
dacht het niet..
Sjeetje zeg..

ik ga er niet eens meer op in,
echt een uber domme opmerking. deze topic is nu fijn verkloot handig :|
 
Maar goed als jullie denken dat die nwe Team pijp (of speed hoe je m ook noemt) over de 13K zal halen heb je het toch echt fout.
De bocht is daar een beetje te dun voor. EN ga dr niet over oordelen naar aanleiding van plaatjes want daar zie je geen diameters op!!!
 
jah dat geloof ik wel John..
alleen dat betekent dus dat de hoogtoerigste mhr pijp voor minarelli nog niet eens boven de 13k komt..
hmm..
Maar weet iemand waarom ze dat bij minarelli zo gedaan hebben?
Want de piaggio team2000 pijp van Joor loopt d8 ik wel ver boven de 13k...
 
Even voor de beter wetende mensen hier wat maten om te vergelijken :|

Dit staat er op het etiket op de doos:
Espans. scoot. Racing MHR Team
art nr: 3211206

enkele maten:
Team flens binnen: 27.00mm
buiten: 29.55mm
Team Tail buiten: 20.00mm

C20 flens binnen: 28,75mm
Buiten: 33.00mm
C20 Tail buiten: 23.00mm
 
Ik snap het in ieder geval, bedankt... Het ging me om de 2 Team-uitlaten, de normale MHR [met vage bocht] kon ik er zo uit pikken... De Team-uitlaten hebben dus beide de demperophanging aan de voorkant van de expansie zitten, en degene met de "zwevende demper a la Team2000-Piaggio" is dus de OUDE versie, en is minder hoogtoerig dan de nieuwe...
 
Waarom is het zo raar dat ie niet boven de 13k uitkomt?

Enne Boostah bedoelde de NL benaming denk ik. Want dan is Team, Speed en MHR is dan Team.

Maar tis duidelijk zo...
 
Originally posted by Sjoerd
Enne Boostah bedoelde de NL benaming denk ik. Want dan is Team, Speed en MHR is dan Team..

Nee Boostah bedoelt de normale benaming..want hij heeft ok de team pijp.
De normale MHR is veeel langer en heeft geen bevestiging aan de voorkant van de bocht.

Maar goed we snappen het allemaal..
Eerlijk gezegd vind ik die "oude" team mooier man...
Alleen die zie ik niet vaak
Iemand die ruilen tegen mijn nieuwe team?:p
 
bij koopmans hangt er toch weer een nieuwe versie mhr pijp aan de wand ... met compleet nieuwe demper .
welke uitlaat is dat dan ?
Malossi schept verwarring ;)
 
Als je dan de pics van Alexander opvolgt zou Boostah de NIEUWE MHR Team hebben. Ach whatever. Op de bocht na lijkt die gewoon meer op die MHR.
 
Back
Top