team 2000 mina

Originally posted by Ufo
Heeft iemand iets interessante te vertellen over de team2000 mina pijp qua prestaties? in verglijking tot bijv. een yasuni c20?

vraag het John. Hij heeft ze beiden in bezit. misschien heeft hij al wat getest.
 
Samenvatting...

Team2000 :

- Team2000 expansie, demper aan ophanging (ala SR)
- Team2000 expansie, demper aan expansie (ala JohnB en Boostah (??))

Team1999:

- Team1999 expansie, en demper zoals ie zit :) (ala Boostah (??))
 
Ik zal eerders ff wat maten opnemen van de Team pijp.
Hij is niet intressant voor meer dan 13K rpm dus niet voor Manston en speed , standaard EVO zal misschien nog net gaan
 
Dit is em dan SPEED minarelli. Dit is dus die jij hebt john?

mhrspeedpijpminarelli.jpg


Mja ik zou zeggen rond de 14K pijp.
 
Dat is dus iets, wat er bij mij nog niet in zit... Nu opeens weer een Speed-uitlaat, die sprekend lijkt op de Team2000 van Piaggio qua demperophanging...

Nogmaals uitleg a.u.b. over Minarelli MHR-uitlaten [wat ben ik toch een n00b :|]...
 
Bartus: zo is het ook met die sr die bovenin dit topic staat.. Tailpipe is alleen in de verste verte niet zo groot als pia speed pijp..

mijn pia pijp;) :
1041690873speed6.JPG
 
Zitten nog meer verschillen in dan alleen tail. Maar zoals ik kan nazoeken heeft malossi maar 1 pijp voor mina :rolleyes:

nummer: 3211206
 
Voor zover ik het net als de verwarrende benamingen voor de cilinders. De team uitlaat, of team2000, is dus de uitlaat die voor de SPEED cil is. Dan is er ook nog een mhr uitlaat die dus voor de mhr (team) cilinder is.
 
Vind net nog een bestelnummer: 32-7562 Dit is dus met dat bochtje aan flens kant.

Dit is een +/- 12.500 pijp
John pijp is team (als ie ook voor de team is kan dat kloppen wat je zegt met toerental) zal die ophouden bij +/-
13.500

Dan zal die ik gepost hebben de speed pijp zijn:

tot zon +/- 14.500 (speed specs)
 
Nog meer pics

Na een fikse discussie met ridderruud de volgende conclusie.


MHR 70

mhrschuin.jpg


------------------------------------------------------------------------------

MHR TEAM 70 (waarschijnlijk oud model ophanging)

mhrspeedpijpminarelli.jpg


09.jpg


------------------------------------------------------------------------------

MHR TEAM 70 (nieuw model)

1039358805FF-rechts.JPG

Copyright johnB

------------------------------------------------------------------------------

Bij de beide teampijpen is het expansie gedeelte naar ons idee hetzelfde. Zoals we het kunnen hebben zien op de diverse foto's is alleen de demperophanging veranderd.

Greetz :!
 
heeft die van JohnB ook zo'n rare kronkel bij het begin van de bocht?
Dus net als die van Boostah of zoiets..
want op de foto zie je dat niet zo duidelijk...
Maar zo niet..welke pijp is die van boostah dan..aangezien ik die ook heb..

ik sjnap et nie:(
 
Originally posted by malle neo's
jij hebt een gewone mhr uitlaat, met kronkel in de bocht.

jaja tuurlijk:|

Ik heb dezelfde TEAM uitlaat als Boostah en mijn vraag was alleen of het ook dezelfde is als die van JohnB..
Ik denk van wel..want hij lijkt er veel op en ik heb em ook nog niet zo lang dus..
Maar deze werkt dus tot de 13k??

Dus er zijn 3 mhr uitlaten voor mina. 1 gewone MHR..MHR TEAM oud en MHR Team nieuw..Dus geen speed pijp Xander??

En als ik het dan goed begrijp..is dan van alle mhr uitlaten voor MINARELLI de team het hoogtoerigste..en loopt niet boven de 13k??
hmmm:?
 
Back
Top