team 2000 mina

Arnoud

Arend!
Is er iemand die misschien een pic heeft van de team 2000 uitlaat voor minarelli? Ik heb de search al gebruikt maar niks gevonden.
 
Advertisement - register to remove this

jah die uitlaat heb ik ook..
precies hetzelfde als John B..
alleen ik dacht dat DAT de gewone team was..
Er was eens een malossi SR in de scootin en die had dacht ik wel de team2000 uitlaat..die had namelijk een grotere tailpipe en de demperbevestiging zat niet op het expansiegedeelte maar op de ophanging.

Ik dacht eerst ook dat mijn uitlaat(en die van John B) de team 2000 was..
 
Ik heb toch echt een andere dan johnB. Deze bij mij thuis loopt hetzelfde op de demper na, die loopt zeg maar meer rechtomhoog en de bevestiging zit inderdaad niet op de uitlaat zelf. tis wel de team2000 staat er. Maar ik heb ook gehoord dat Malossi ze heeft aangepast omdat de demper vaak scheurde en dat de uitlaten voortaan gemaakt werden zoals ie eruit ziet als die van johnB.
 
Waarom denk je dat er een model 2000 en een model 1999 etc is. Juist omdat ze telkens aangepast worden. En mijne is toch echt t laatste model Team pijp , want daar heb ik expliciet om gevraagt. En t art. nr komt ook over1 en het etiket zegt ook Team 2000
 
team2k.jpg


Ik blijf er nogsteeds bij John, dat dit de team2k is voor mina ;)
 
Na een wat nadere foto-studie ben ik tot de redelijk zekere conclusie gekomen dat de pijp die ik liet zien hetzelfde is als de pijp van John of scootbase. echter met een andere demper ophanging.

John heeft dus idd, de team2000 :)
 
Originally posted by Enrico@nrg
Dattie niet meer vlamt en brak is waarschijnlijk...

idd, ding is verkocht, ziet er qua uiterlijk nog zeer bizar uit (op pics valt ie tegen) maar huidige setup is polini 50 giet, en team 2000 pijp :) goed voor 75 op de digiteller en zeer weinig rpm op de aim teller :p . Hij s ook verkocht btw.

maar ik dwaal af (sorry:) )
 
Heeft iemand iets interessante te vertellen over de team2000 mina pijp qua prestaties? in verglijking tot bijv. een yasuni c20?
 
Back
Top