sprinter
a real Fastard
Nu ik nieuwe bobine binnen gekregen heb ben ik weer aan de slag gegaan met de street magic.
Maar nu wil dat verdomde ding niet draaien.
Als we kicken geeft hij soms enkel een plof en is de bougie onmiddelijk kletsnat.
Onder deze geopereerde street zit dus de volgende setup:
-Std street/morini carters: aangepast voor krukas en cilinder, oliepompgat opgevuld.
-Carenzi as voor pia: keerringen zijn nieuw en goed
-Evo 70 AC voor mina hor: nieuwe pen 12 zuiger, squish 0.6mm, timing std
-19DO met std spruitstuk en malossi membraan voor morini: plaatjes zijn goed, sproeiers 88 tot 105 geprobeerd
-PVL analoog voor pia: voorontsteking van 0.6 tot 1.7mm geprobeerd, bougie en kop zijn goed, onsteking vonkt.
De cilinder heeft compressie, hij zuigt goed aan aan de carb, nergers zichtbare lekken.
Ik heb blokje met uitzondering van krukas al eens helemaal gedemonteerd maar mocht niet baten:?
Kortom heeft iemand nog enig idee wat ik over het hoofd kan zien.
Ik denk dat ik deze avond alvast nieuwe benzine en olie ga halen, alles terug demonteren en inspecteren en terug monteren op hoop van zegen.
Maar nu wil dat verdomde ding niet draaien.
Als we kicken geeft hij soms enkel een plof en is de bougie onmiddelijk kletsnat.
Onder deze geopereerde street zit dus de volgende setup:
-Std street/morini carters: aangepast voor krukas en cilinder, oliepompgat opgevuld.
-Carenzi as voor pia: keerringen zijn nieuw en goed
-Evo 70 AC voor mina hor: nieuwe pen 12 zuiger, squish 0.6mm, timing std
-19DO met std spruitstuk en malossi membraan voor morini: plaatjes zijn goed, sproeiers 88 tot 105 geprobeerd
-PVL analoog voor pia: voorontsteking van 0.6 tot 1.7mm geprobeerd, bougie en kop zijn goed, onsteking vonkt.
De cilinder heeft compressie, hij zuigt goed aan aan de carb, nergers zichtbare lekken.
Ik heb blokje met uitzondering van krukas al eens helemaal gedemonteerd maar mocht niet baten:?
Kortom heeft iemand nog enig idee wat ik over het hoofd kan zien.
Ik denk dat ik deze avond alvast nieuwe benzine en olie ga halen, alles terug demonteren en inspecteren en terug monteren op hoop van zegen.