streetmagic morini blokje

erik02

Well-Known Member
kan me iemand vertellen hoe ik mijn ontsteking meer toeren kan laten draaien? Momenteel 10.000 tr/min en dan niets meer. Zit nu een hebo kit op.
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by erik02
kan me iemand vertellen hoe ik mijn ontsteking meer toeren kan laten draaien? Momenteel 10.000 tr/min en dan niets meer. Zit nu een hebo kit op.
maak er eenandere onsteking op hoeveel pk heb je?en wlek uitlaat?mzzlmail me
 
he DNa power

1. ongeveer 10 PK
2. gianelli NRX (zoek momenteel een die voorveel koppel zorgt, suggesties?
3. HPI ontsteking voor streetmagic bestaat dit?
 
1. echt nooit dat jij 10pk hebt
2. lose die uitlaat en koop iets passends voor je cili
3. wat is in godsnaam een hebo kit:?
4. HPI bestaat niet voorstreetmagic, voor sowver ik weet geeneen binnerotor, meot je op maat laten maken (c streetmagic twins)
5. waarom houdt je ontsteking er bij 10000 op? hoort volgens mij niet
 
1. Misschien ligt aan de berekenig van het vermogen. Zijn verschillende manieren om de PK te bereken, afh. van de eenheden die gebruikt worden. Kan dit? DIN PK, enz... ?
2. Welke uitlaat raad je me aan? Street moet goed acceleren.(= veel koppel bij lage toeren). Heeft iets te maken met de lengte van de conussen van de uitlaat, maar heb daar niet veel verstand van. Kan dit iemand uitleggen?
3. hebo kit = cil en zuiger van hebo (40 mm zuiger) 65 cc
4. Kan ik die HPI zelf aanpassen? En welke moet dan bestellen?
 
'k wil er mee racen. Maar dB limiet van 95. Dus dacht minder toeren = minder dB. Vandaar veel koppel bij lage toeren.

1. Hebo cil+zuiger (65cc , bestaat niets anders? Of kan ik een andere set aanpassen?
2.orginele zuigerstang en krukas
3. orginele ontsteking
4. Malossi vario, koppeling
5. Secudaire vertanding Malossi (is te lang, daat om orginele overbreging = koppel)
6. carbon reeds (2 lipjes) maar reed houder orgineel ( aanpassen?)
7. 19 mm met momenteel malossi luchtfilter ( moet luchtfilter op komen met inhoud van 1 liter REGLEMENT)
 
Wat zijn de reglementen waar je je aan moet houden?
(psssst je zit eigenlijk in het verkeerde forumdeel te posten:))
 
Originally posted by erik02
1. Misschien ligt aan de berekenig van het vermogen. Zijn verschillende manieren om de PK te bereken, afh. van de eenheden die gebruikt worden. Kan dit? DIN PK, enz... ?

EUHM, HIER BEPALEN WE OVER HET ALGEMEEN HET VERMOGEN DOOR OP EEN TESTBANK TE GAAN STAAN...

2. Welke uitlaat raad je me aan? Street moet goed acceleren.(= veel koppel bij lage toeren).

YASUNI R/ POLINI FOR RACE [DE LAATSTE INDIEN LEVERBAAR]...

Heeft iets te maken met de lengte van de conussen van de uitlaat, maar heb daar niet veel verstand van. Kan dit iemand uitleggen?

IK NIET...

3. hebo kit = cil en zuiger van hebo (40 mm zuiger) 65 cc

VOLGENS MIJ IS DIE CILINDER TOCH ECHT 70CC [INDIEN JE DE HEBO ALU BEDOELD]...

4. Kan ik die HPI zelf aanpassen? En welke moet dan bestellen?

IK ZAL HET VANAVOND MISSCHIEN VRAGEN @TWINS...

 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
IK ZAL HET VANAVOND MISSCHIEN VRAGEN @TWINS...

Volgens mij was het niet echt makkelijk zelf te doen, zij hebben ook een HPI @ streetmagic, heb een tijdje erover staan praten, maar het was geloof ik niet zo 1,2,3 te doen.
Maar vraag het maar ff, ik zou het eigenlijk wel ff precies willen weten
 
Owkee, wat die cilinderinhoud betreft; whatever :)

Over de HPI [nu wordt je niet blij]...

Twins heeft gebruik gemaakt van een HPI voor een Wallaroo, waaraan het volgende is gewijzigd;

1. De grondplaat is behoorlijk gemodificeert
2. De rotor is van binnen uitgedraait om de goede hoek te krijgen
3. De rotor is voorzien van nieuwe tapgaten om de koelvin te monteren
4. Het hele zaakje steekt een stukje uit, waardoor de koelkap & de kap over de cilinder aangepast, en verder naar buiten is geplaatst

Niet voor de beginner dus :)
 
Over die cunossen kan ik PROBEREN (!!) een beetje uitleg te geven.
Lengte van de uitlaat bepaalt de toeren (samen met hoogte uitlaatpoort natuurlijk). Korter zijn meer toeren lanhger minder.
De hoek van de conussen is van belang voor de powerband. stijl is veel vermogen, maar smalle band. kleine hoek is brede powerband en iets minder vermogen. (ook afhankelijk van de vorm van deu itlaatpoort natuurlijk...)

Wat jij nodig hebt lijkt me dan een niet te korte uitlaat. Maar je kan best eerst is kijken wat er allemaal te verkrijgen is voor streetmagic..
 
Back
Top