street magic topic

berry

insane
aangezien er maar een klein aantal van deze lijpe stuntmachinetjes rondrijden d8 ik...laat er een topic voor maken...

kan iedereen ff zijn bevindingen met een street delen met andere rijders...
wat wel handig is omdat er gewoon zo weinig voor/over te vinden is...

mijne + aanpassingen kun je in mn sign zien...maar ik wil die van andere zien!!!kweet kan ook@scootbase, maar daar krijg ik geen extra info over onderdelen die met een aanpassing op de street te zetten zijn)

mijn 1ste vraag is:
als ik dus een subframe aanpas en een mina blok eronder leg...blijft het voor en achterwiel dan in 1 lijn??? wat wel belangrijk is voor een goed weggedrag



alvast bedankt....
 
Advertisement - register to remove this

ooh en hoe haal je die begrenzer bij de vertanding eruit dan? gewoon gelijk een andere erin zetten of gewoon de orginele houde..En kun je ook gelijk vertellen op wat voor manieren de streetmagic is begrenst en misschien ook hoe je het eruit moet halen ?:p
Tnkx alvast :*
 
DiiL said:
Hey gasten,

ik heb een probleem met mijn streetmagic?
ik heb laatst een nieuwe koplamp gekocht zo 1 voor een streetfighter ofzoiets
maargoed ik had die dus aangesloten en al en dus ik leuk rijden en vooreen stoplicht viel die uit. en aangaan doet ie niet meer, vonkt wel, krijgt benzine,
maar bij een streetmagic als je kickt dan gaat dat licht van je kilometer teller toch branden? dat doet ie nu ook niet meer...

Owjaa en ook als ik kick dan brand me voorlicht ..! :S

plz reageer snel wil lekker glijden op de gladde weg nu ! :D

Ik heb em weggebracht naar een vriend van me broer en die had hem uit elkaar gehaalt. en het bleek me vliegwiel tezijn en me zuiger.
er was een zuigerveer klem komen tezitten maar er was niks met me cilinder gebeurd(chill) & verder was me membraam ook niet meer goed maar alles is vervangen!
mja LAATERZ
 
sjoerdjez said:
spruitstuk van een street is echt godse lelijk, kreeg dat hele ding er niet af :')
toen maar weggebracht en fatsoenlijke boutjes in laten draaien.

zaten zeker van die hele kleine dingetjes in ? dat zyn breekbouten
had je gewoon ff kapot moete slaan met een hamer en schroeve draaier ofzo

gr danillo
 
nee, dat hoeft niet. Tenzij je het helemaal naar z'n grootje helpt.
Ik doe het altijd heel voorzichtig met een dreveltje.
Eerst een kerf of een putje slaan, daarna haaks op de bout met hamer en drevel voorzichtig lostikken.
 
Ja zo heten die dinge :p
by my zaten er 2 in en 2 dopsleutel 10 bouten.
die 2 breekbouten heb ik gebroken met een hamer en schroevedraaier.
dan gaat ie los en ken je ze eruit draaie.

en op die breekboute passe geen doppies of iets anders .
doesss!!

laterz
 
DiiL said:
maak er ander is een foto van ?
volgens my zyn het egt raaare bouten by jou

Nou Nou,

Zo ingewikkeld is het helemaal niet, Breekbouten, afbreken, uitboren, weg brengen... wat een onzin!

Men neme:
* Iemand die handig is... (ben je dat niet? waarom begin je dan aan je brommer te sleutelen)
* een beiteltje, of schroevendraaier...
* een hamer...
* Kruipolie
* Heel veel geduld...

om te beginnen probeer je eerst gewoon de bouten los te tikken door de bout te laten linksom te laten draaien. Dit kun je het beste doen door de zover mogelijk aan de buitenkant van het ronde kopje van de bout te zetten. uiteraard aan de rechterkant!!! je wilt immers dat de bout linksom gaat draaien..

Hoe meer je tikt en slaat, hoe losser de bout zal komen te zitten.
Ik ben 10 min per bout bezig geweest goed te doen toch?

oja en als je geen gedult hebt begin er dan niet aan:p
 
Spruitstuk

Zoals al eerder besproken in dit topic, is de street begrenst op het spruitstuk.
De diameter van het gat aan de kant van het membraam is zo klein, dat ik mijn pink er niet in kan krijgen (11mm) als ik me goed herinner.

Nou wat doe je dan..... juist! net als vroegah, Boren maar!!!
nou dit heeft een redelijk resultaat, maaaaar...

Na lang zoeken, word mijn inspanning beloond...
Het is namelijk een fijt, dat bij:
Reerink Rijwielen
Geitenkamp 4
6823 HE Arnhem

Een spruitstuk te bestellen is, wat identiek is aan het originele, maar dan 19 mm!! Van boven tot onder:D:D:D:D
Het grapje koste mij 40 euro maar aangezien ik van de zomer een 70cc eronder knal, lijkt me dit maar een kleine investering.
 
BaukZz said:
Nou Nou,

Zo ingewikkeld is het helemaal niet, Breekbouten, afbreken, uitboren, weg brengen... wat een onzin!

Men neme:
* Iemand die handig is... (ben je dat niet? waarom begin je dan aan je brommer te sleutelen)
* een beiteltje, of schroevendraaier...
* een hamer...
* Kruipolie
* Heel veel geduld...

om te beginnen probeer je eerst gewoon de bouten los te tikken door de bout te laten linksom te laten draaien. Dit kun je het beste doen door de zover mogelijk aan de buitenkant van het ronde kopje van de bout te zetten. uiteraard aan de rechterkant!!! je wilt immers dat de bout linksom gaat draaien..

Hoe meer je tikt en slaat, hoe losser de bout zal komen te zitten.
Ik ben 10 min per bout bezig geweest goed te doen toch?

oja en als je geen gedult hebt begin er dan niet aan:p


:p Het zal wel lukken hoor ik ga maar eens ff contact opnemen voor zo'n spruitstukje ;) maar ik vind het maar een raar systeem! Breekbouten pfff
 
Jongens,

Ik heb al een tijdje last van een heel erg ratelend geluid in me blok, Ik denk zelf aan me krukaslagers :rolleyes:, heeft iemand hier ervaring mee?

Is de krukas (met aanhang) een beetje van goede kwaliteit?
 
Streetmagic4 said:
Jongens,

Ik heb al een tijdje last van een heel erg ratelend geluid in me blok, Ik denk zelf aan me krukaslagers :rolleyes:, heeft iemand hier ervaring mee?

Is de krukas (met aanhang) een beetje van goede kwaliteit?

Krukas is redelijk, niet het beste maar zeker niet het slechtste.

Enja je lagers kunnen wel eens op zijn.
Maar het kan ook je pistonpen en lager zijn. Deze is maar 10mm en wil nog wel eens (te) snel slijten.
 
Back
Top