street magic

tnt207

Well-Known Member
hoi ik heb een volledig standaard morini blok op me street magic , maar die maakt veels te veel toeren om 60 te kunnen rijden DUS , ik ben dat oude cilindertje beu
ik wil dus een nieuwe cilinder nemen met 70 cc liefst , nu is mijn vraag :

welke cilinder - carburator - uitlaat - zou ik het beste nemen voor redelijke prestaties ( ik wil 70-80 rijden ) MAAR het moet lang kunnen meegaan want ik doe elke dag 25 km met de brommer en ik wil echt niet om het jaar een nieuwe cilinder steken...


ik heb een hebo gara mischiens gaat die goed op 70 cc... info welkom , als ik nog veranderingen moet doen laat het dan weten , remember ik wil niet te veel toeren doen dus ik wil geen uber dure race cilinder...
 
Advertisement - register to remove this

Ligt eraan welke Gara je hebt. Zie deze post van melf uit een ander topic;
melf #50 said:
het is zo dat hebo destijd een model had uit gebracht dat de gara heette , dit was het type met de kleine carbon demper , later kwam daar een rode demper op , dit type was voor 70cc zogenaamd , maar in verhouding doet deze het op een std 50cc stukken beter dan op 70cc. dit was een goeie std 50cc uitlaat dus. later is er van de gara een langere en vernikkelde versie uitgekomen , deze loopt niet gek op 50 en 70cc maar kan wel beter. er is ook nog een 50cc versie van de gara , maar dit is de meest gare uitlaat die ik ken , die loopt gewoon nog minder dan std.

Een DR70 met 17,5mm carb moet volgens mij prima willen. Ik weet niet wat voor vertanding er in een street zit, maar vanwege de kleinere bandjes zal het wel wat harder moeten draaien wil je de 80 halen.
 
hij moet niet harder draaien dan 80 hoor :p , het is een scooter voor dagelijks gebruik en niet voor mee te gaan racen , als de jutten me pakken ben ik toch zowiezo dan geflesd , ik dacht aan een 70 km per uur eerder, maar het maakt mij niets uit , als hij maar gezond loopt en lang meegaat...


DR70? ik vind dar niet veel over...hoeveel kost zo eentje?

en ik heb dus een hebo gara met rode demper die ook op 70cc past
 
Ik heb ook een morini blok onder mijn scooter zitten. En ik heb er nu een malossi 70cc sport onder zitten. met een 17.5 mm Dell’Orto voor morini. bevalt heel best.Rijd mooi rustig. haalt makelijk de 80 bij mij. En jouw uitlaat past er ook wel bij.

groet chanizs
 
garig , ik heb net een malossi 70cc giet besteld en nu lees ik jou info dat dat goed loopt bij jou :D , welke sproeier zou ik moeten nemen op de standaard carbu ( hoeveel mm dit ook mogen wezen , ik denk 12 ) , ik ga inrijden met de standaard uitlaat , ik hoop dat dit geen kwaad kan??

ik hoop dat hij redelijk loopt op men blok met die standaard carbu...of zou het echt problemen geven??
 
Back
Top