probleem me street magic

tnt207

Well-Known Member
jo manne ik em een klein probleemken

vorige week hoorde ik als ik aan het achterwiel draaide een getik uit mij vertanding of koppeling komen , ik reed dan effe rond en derna was et getik weg .
1 week later is het getik terug en wil het niet weg gaan en sinds vandaag trekt hij zeer raar op in stoten en als hij op stationair staat dan gaat hij is schokken vooruit en terwijl hoor ik dan getik uit de koppeling of vertanding . ik kan hem amper achteruit duwen doordat hij naar voren rijd dus en aan de stationairschroef draaien helpt dus niet dus het moet wel iets zijn aan de koppeling ofzo .
en er komt als ik rijd veel getril van die kanten ook
is er een veer gesprongen ofzo?
kan dit veel kwaad als ik zo nog een kleine 50 km zou rijden? ( omdat ik nog naar school moet enzoverder en nog geen geld heb voor nieuwe veetjes eventueel etz... )


HULP!!!
 
Advertisement - register to remove this

Zo te horen heb je inderdaad een probleem ik zou het niet proberen om door te rijden als tie gaat tikken en raar gaat doen vindt die het niet leuk en dat vinden ze niet snel maar ik zou hem gewoon is uitelkaar halen en dan kijken misschien is die losgeschoten oid Veel succes ermee
 
tnt207 said:
jo manne ik em een klein probleemken

vorige week hoorde ik als ik aan het achterwiel draaide een getik uit mij vertanding of koppeling komen , ik reed dan effe rond en derna was et getik weg .
1 week later is het getik terug en wil het niet weg gaan en sinds vandaag trekt hij zeer raar op in stoten en als hij op stationair staat dan gaat hij is schokken vooruit en terwijl hoor ik dan getik uit de koppeling of vertanding . ik kan hem amper achteruit duwen doordat hij naar voren rijd dus en aan de stationairschroef draaien helpt dus niet dus het moet wel iets zijn aan de koppeling ofzo .
en er komt als ik rijd veel getril van die kanten ook
is er een veer gesprongen ofzo?
kan dit veel kwaad als ik zo nog een kleine 50 km zou rijden? ( omdat ik nog naar school moet enzoverder en nog geen geld heb voor nieuwe veetjes eventueel etz... )


HULP!!!


Trillingen kunnen erg goed versleten lagers zijn.., maak hem open inderdaad en kijk wat er mis is, want met trekveertjes gaan de trillingen niet weg :)
 
wist niet dat er op die plek lagers zitten , het is toch duidelijk een probleem dat zich aan de koppeling / vertanding afspeelt als het van die kanten komt en dat de vertanding pakt op de koppeling in schokken om vooruit te rijden op stationair???

eigenlijk is men vraag zo een beetjes gesteld in de aard van : of iemand dit ook al eens heeft voor gehad en weet wat er tegen te doen valt :p maar toch bedankt
 
ja ik heb het dus eens van dichterbij bekeken en het blijkt helemaal niet de vertanding te zijn!!!

de koppelingsbehuizing schuurt tegen de koppeling aan!!!!! hoe komt dit ??? hij heeft hierdoor rare gasreactie en rijd in ralanti en bij stilstaande motor als ik aan het wiel draai dan schuurt de koppelingsbehuizing tegen de koppeling !!! wat is dit
 
Back
Top