stotteren

Status
Not open for further replies.

hebofirefox

Well-Known Member
stotteren, iedereen die veel verstand van scootz heeft lezen

kheb dus MHR 50 LC met 17,5 dellorto, multivar, en een malossi MHR uitlaat. allemaal leuk en aardig. in het begin reed die met die malossi uitlaat lekka. de laatste tijd begint die te stotteren. d8 eerst zal de sproeier zijn. kheb er nu 88 in zitten. moet goed zijn.
dus ik vandaag een jawel ----> gianelli blackgun onder gezet. goedkope kutuitlaat maarja. en die deed het wel weer goed. het blaast dan niet hard maar ja. hij stotterd niet.
hebben we die malossi pijp ff bij kameraad van mij onder gegooid, met standaard cilinder enz. reed gewoon goed.
dus waar ligt het aan.

kheb zelf meer id dat die mhr uitlaat meer toeren nodig heeft, en die blackgun heeft bijna niks nodig. dus zal het aan de ontsteking of cdi kunne ligge?
graag paar serieuse replys hierop. want zon dure cil. met zon goedkoop uitlaatje kan natuurlijk niet.
 
Advertisement - register to remove this

Probeer een nieuw bougietje. Als dat niet helpt, verwissel dan bv de cdi, probeer er eentje te lenen ofzo.
 
Het kan zijn dat je met de ene uitlaat niet toeren draait die je met de mhr wel draait.
Ik had laatst een kapotte cdi, hij begon toen pas boven de 11000 toeren te stotteren.
 
of je heb gewoon te zware rollen? teveel toeren is ooknie goed
 
te zware rollen?
zit 4,7 gram in. dacht zwaar genoeg.

nee je moet het niet, maar mag wel.
het rareis dat die eerst wel goed liep met die malossi uitlaat. en nu niet meer
 
jongens, probleem is gefixt, was de bougie. ff nieuwe in gedaan. en blaast weer perfect. probeer binnekort een digicam te regelen, en zal dan wel ff pics posten.

deze kan dicht
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top