stotteren bij hoge toeren

dw racing

ExhaustSmokingMotherfucks
Hoi ik heb een vraag

ik heb een runner : setup 70 mhr rep(standaard)
rito krukas(rqh was gaar)
c4 lagers
22 do sproeier 130
mulitvar+flyclutch
c20
carters en membraam licht aangepast

Mijn probleem is als hij op toeren komt begint ie te stotteren net alsof de sproeier te groot is , maar dat heb ik allemaal geprobeerd
Ik d8 zelf misschien dat et de orginele onsteking is of de toerenbegrenzing in de cdi

iemand die mij kan helpen? alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Je hebt sowieso een rare setup; MHR replica, C20, 22mm. Maar die sproeier 130 is echt veeels te groot! Probeer eens, uhm 30 maten kleiner ofzo :rolleyes:
 
? dat izz een goede maar daar heb ik ook al mee zitten kloten hij reageert er wel op in combi met de gasnaald afstellen maar hij blijt het dan in iets mindere maar doen
 
Je luchtschroef moet gewoon 1,5 slag open. Voor de rest niet mee kloten. Gewoon dmv sproeier en gasnaald afstellen. Moet lukken hoor :p .
 
je sproeier is idd wel veel te groot maar mocht ie nog nie gaan met kleiner dan kan het ook aan je boegie liggen die dit niet aan kan, ik had dit met de mijnen, als je vollegas rijdt moet je mm of 2 minder geven en hij rijdt goed.
greetz
 
Mja, die 22mm is niet echt een ideale carb en die c20 is een flinke overkil op een mhr rep. Probeer eens een 19 of 21mm carb en een c16, ik denk dat dat al een grote verbetering in prestaties zal geven en waarschijnlijk ook het probleem (gedeeltelijk) zal verhelpen.
 
eey zelfde had ik met me manston! ging ook sputteren bij hoge toeren! sproeiers ensow geprobeerd maah hielp niet! toen heb ik zown denso ' nlaadbougie' erin gegooid en blazen! zelfde had k met 50mhr die stotterde ook! ligt denk ik aan je bougie!!!
 
Waarom en wat heb je aan je membraan aangepast (en blok)?

Met wat voor een bougie rij je, electrode afstand moet meestal kleiner (0,4 - 0,5).

Ik zou niet weten waarom zo'n grote carb niet gaat werken, je moet wel je filter aanpassen zodat er minder weerstand is (dus groter 'luchtgat').

Ontsteking is probleem niet en cdi zijn probleem niet.
 
stop er eerst eens een nieuwe b10eg boegie in en kijk wat hij dan doet. 130 sproeier lijkt me overigens een beetje aan de grote kant
 
Ik snap waarom niet hij die C20 kan houden, ik had een C20 zelfs op een std cil tijdelijk reed wel goed had er geen last van,
alleen met een mhr rep haal je gewoon niet eruit, wat je uit zon pijp kan halen....

En 130 in een 22 Do lijkt mij ook veels te groot :rolleyes: probeer in de richting 90 tot 100
 
Back
Top