stotteren

peter

Well-Known Member
ik heb sinds kort dat me scooter precies rond een bepaald toerental blijft hangen.

hij stottert enorm op top en maakt een raar geluid.

je moet hem ingang lopen wil je vooruit gaan. je hoort duidelijk dat hij geen toeren maakt. en volgens mij zijn het niet de gewichtjes want ik heb daarstraks even 4.2 gram er ingedaan en dan heb ik juist hetzelfde (dit alles met orriginele uitlaat)

ik heb al
* bougie veranderd
*men cdi vervangen door een waar ik zeker van weet dat die goed is
*zwarte blokje waar bougie dop aanhangt vervangen(weet niet hoe dat noemt)


iemand idee want dit rijdt echt kut
volledig onbegrensd rijd ik 50 ofzo

dit is met een aerox btw
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Roger
en gebruik de search

ik heb search gebruikt

ik heb veel daarvan gelezen maar veel dingen die daar gezegd werden hadden volgens mij niets te maken met mijn probleem


en als je zo begint waarom is er dan nog forum als je toch niks mag vragen :?
 
jawel
maar dit is al vaker gezegt

als volgens jou de oplossing niet bij staat dan probeer je toch andere dingen

zoek eens op haperen,inhouden,stotteren,pruttelen enz
 
Dit is zeker je carb, wat anders??
1- Draai je carb eraf en maak hem helemaal schoon met een beetje benzine en een kwastje. Haal je sproeier eruit en kijk of die verstopt is, blaas die schoon.

2- Veel te kleine sproeier, maar volgens mij is je scoot nog orgineel, dus de kans is klein

3- wat soms ook kan is dat je electrische shoke niet meer werkt. dit betekend of 's ochtens heel lang trappen of veel te veel benzine benzine in je uitlaad en stotteren

Kijk maar of je hier wat aan hebt groeten simon
 
Originally posted by peter
ik heb sinds kort dat me scooter precies rond een bepaald toerental blijft hangen.

hij stottert enorm op top en maakt een raar geluid.

je moet hem ingang lopen wil je vooruit gaan. je hoort duidelijk dat hij geen toeren maakt. en volgens mij zijn het niet de gewichtjes want ik heb daarstraks even 4.2 gram er ingedaan en dan heb ik juist hetzelfde (dit alles met orriginele uitlaat)

ik heb al
* bougie veranderd
*men cdi vervangen door een waar ik zeker van weet dat die goed is
*zwarte blokje waar bougie dop aanhangt vervangen(weet niet hoe dat noemt)


iemand idee want dit rijdt echt kut


volledig onbegrensd rijd ik 50 ofzo

dit is met een aerox btw
Loopt die wel goed stationair?
 
Re: Re: stotteren

Originally posted by //\\//\\@$t€®

Loopt die wel goed stationair?

ja

maar ik ga sebiet al het bovenstaande even proberen en ik hoop dat ik dan weer goed kan rijden
 
nu rijdt me scooter weer goed

ik ben van sproeier 74 naar sproeier 90 gegaan. ik heb wel de prop nog uit de luchtfilter gehaald.

de kleur van de bougie is iets donkerder dan koffiebruin met melk

maar me stomme dealer heeft alleen 80 en 90 niets er tussen. dus pak ik 90 aangezien hij met 80 nog happert
 
Jah dat was te verw8'en dus. Waarom heeft je dealer er geen maatjes tussen? Weet je wat de beste oplossing voor dat zoort problemen is?? Ik ga gemid. naar 3 dealers, bij de een moet je bestellen en de andere heeft het zo in huis. En dat na 15 min rijden, maar jah niet iedereen woont in de buurt van een grote stad
 
Originally posted by Kakelbont
dat is wel een kut dealer dan zeg, geen maatjes tussen 80 en 90? dat zijn toch wel de meestgebruikte maten lijkt mijn..
Idd, snap niet dat ze geen maten tussen 80 en 90 hebben..:|
 
Back
Top