Stoplichtsprintjes - You vs ...

Status
Not open for further replies.
Vanmiddag even met mn oom wat gaan rijden..ik in de M3, hij in zn bijna nieuwe Boxter S tiptronic. Ging precies gelijk op! Maat van me heeft nog een filmpje gemaakt die zou die van de week op youtube zetten :p
 
maat van mij heeft een e36 328 gekocht vorige week maar achterop heeft ie nu 316i geplakt. Is wel mooi, andere bmw's inhalen denken ze dat het een 316 is gaan ze er als een gek achteraan. Maar de meesten geven het al snel op.
 
Iemand hier uit de buurt had een E46 touring met 316i achterop. Zo zag hij er ook uit, lag alleen een M3 blok in. Arne had er geloof ik wel eens in meegereden..
 
Maar als men beetje kennis had, zagen ze ook dat die 1.4 niet van een MK2 kwam ( btw 1.4 is nooit geleverd in een MK2, toch??)

Die sjonnies die meestal als een gek achter je aan komen hebben meestal geeen verstand
 
Ik niet, al die gasten willen altijd racen tegen mij in me gti met stalen wielen :D

En ze snappen er niks van als ik ze in me binnespiegel zie 8P
 
Gister op de terugweg van Alkmaar kwam mij nog een dikke zwarte Audi A6 ofzo met zwaailichten voorbij knallen met dik 200+. Iemand idee waar die van was?
 
Gister op de terugweg van Alkmaar kwam mij nog een dikke zwarte Audi A6 ofzo met zwaailichten voorbij knallen met dik 200+. Iemand idee waar die van was?

Lol ik kwam ze bij Groningen tegen een keer :p

2 Audi A6 en 1 VW Transporter.

Leek wel FBI :p
 
Arrestatieteam yo! Kan ook DKDB geweest zijn trouwens..

Wat is DKDB dan?
Ding ging echt hard trouwens, hij vloog ons voorbij, mn vriendin schrok zich dood, en hij moest vol in de ankers voor een auto die een caravan in hield. Die auto die inhaalde reed trouwens niet langzaam ofzo, maar die Audi moest wel zo hard remmen, dat ie alvast naar rechts ging om er eventueel daar langs te vliegen, mocht ie het niet meer redden. :D
 
Dienst Koninklijke en Diplomatieke Beveiliging, beveiliging van het Koningshuis en andere hoogstaande personen enzo..

Heb wel eens van m'n oom gehoord (die bij de KLPD zit) dat ze wel eens rijvaardigheidstesten enzo doen op de openbare weg. Krijgen ze een dikke Audi of BMW oid mee, en dan moeten ze binnen een bepaalde tijd ergens zijn, no matter what.. Dat is dan ook continu met dergelijke snelheid rijden om dat te halen :)
 
Voor echt gevaarlijke invallen hebben ze ook een team, scheuren dus ook in dikke 7 serie's met 200+ over de snelweg
 
Net ook ff gevalmt tegen een porsche8)

Ik: E39 535 V8 Cilinderinhoud 3498 cm3 Vermogen 180 kW


Hij: Porsche 911 Cilinderinhoud 3824 cm3 Vermogen 261 kW

Ik vlamde eerst langs hem heen maar hij kwam wel heel lang dichtbij richting de 240:eek:

Later knalde die ook goed hard erlangs toen ik de highway eraf moest:p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top