Stoplichtsprintjes - You vs ...

Status
Not open for further replies.

Jeroen.

Retired Member
Kwam een soort gelijk topic tegen op het forum van Autoweek, wel geinig :)

Post hier dus je sprintjes bij het stoplicht!

Ik trap af:
Weekje geleden, in de late avond uurtjes, stond er een getjoende Ibiza (GTI?) naast me. Dacht in eerste instantie dat hij niet durfde te sprinten tegen mijn OPC, maar hij ging er duidelijk wel voor. Was niet veel spannends voor mij, maar wel leuk om te doen. :)
 
Advertisement - register to remove this

Tijd geleden een leuk sprint gehad in Hoofddorp.
Is een driebaansweg met veel stoplichten dus wel een leuke weg opzich :)
Maar naast me stonden een peug 106 :p en een hyundai coupe.
Die Peug was niet veel bijzonders maar die hyundai was nog best rap moet ik zeggen :)
 
Ook in hoofddorp wel eens gehad dat ik naast jelle stond met m'n 1.5 blok er nog in.
Wij beetje gassen en kutten enzo. Sprinten ervandoor, gaat een of andere 206 meedoen die achter me stond :D

Reed hem er toen wel uit, vond hij echter niet zo leuk... Reed daarna vol door rood en vloog bijna uit de bocht 8P


Laatst ook geowned door een Mini Cooper S btw, scheelde niet heel veel. Bij de 140 kwam ie me pas voorbij.
 
In een ver verleden heb ik ooit eens gewonnen van een Mercedes ML, weet niet wat voor één precies, maar het scheeld maar weinig. En ik heb eens verloren van een SL 55 en een Corvette, allebei dik verloren natuurlijk, maar toch een vreemde blik vanuit de Mercedes, en een lach plus thumbs up vanuit de Corvette :p
 
Kom 2x per week oid dezelfde gast tegen :D

Seat inca sdi (wanbee caddy) vs vw caddy sdi...
Ben hem meestal te snel af :+

Voor de rest valt er natuurlijk weinig te sprinte met zo'n hok....
 
Ik krijg wekelijks tupperware-sjonnies naast me, die denken dat ik snel ben. :D Doe er nooit aan mee.
 
n0h , ik sprint niet :+

niet te doen met een 1.1 ala slippende koppeling :rolleyes:

imo ook een beetje childish :X
 
Keertje gewonnen van een cayenne S, was welliswaar een tussensprintje 80-120 en ik had hem in de goede versnelling... Hij had automaat en moest kickdownen:+
 
Opweg naar gala in een camaro '67 (i think) tegen een mercedes sl op een provinciale weg even die sl schijt geblazen :p
 
Ik geef wel altijd veel gas bij het stoplicht als er een dikke bak naast me staat en in de hoop dat ik mag zien hoe die dikke bak dan weg vliegt.. Alleen jammer dat er tegenwoordig zoveel oudjes e.d. in porsches rijden, bijna niemand rijdt er hard mee weg :X
 
Ik kom nooit snelle bakken tegen als ik op de motor rij ;(.. Heb echt vaak genoeg kilometers achter een WRX STi aangereden tot aan een stoplicht. Stond ik er eenmaal langs, wilden ze niet :(
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top