Stoplichtsprintjes - You vs ...

Status
Not open for further replies.
Meeste dure auto's willen niet sprinten, want een nieuwe bak plaatsen is meer geld dan de dagwaarde van jouw auto :p

Met een auto moet je gewoon trappen, zal ik ook altijd blijven doen... Waar is dat ding anders voor :X.. Daarnaast, goed trappen in een auto is helemaal niet slecht voor de auto
 
met mijn auto hoef ik ook niet veel te proberen doe het dan ook niet , maar als ik in de bmw rijd gaat het gas er wel es flink op iig :p
 
Stond een keer bij het stoplicht in een 307 (1.7), en het was al redelijk laat. Kwam er een kerel in een V70 naast ons staan en die deed zn raampje open;

- JE LICHT DOET HET NIET!
*wat?
- JE LICHT STAAT NIET AAN!!
*verstaat het nog steeds slecht
*aaaah mn licht, :)

En weg was die, vooral humor omdat ik op het moment zelf dacht dat we een lekkere sprint zouden gaan maken ;)
 
Eergisteren op de snelweg,was niet echt stoplicht sprinttje maar gewoon sprintje op de snelweg,Zat een golf 2liter tdi sport voor me die wou effe spelen dus ik ging erachter aan.Maarjah bij de 150 moest ie me al langs laten gaan en rond de 170 gaf die het al op
 
Toen ik net mijn rijbewijs had heb ik een stoplichtsprint tegen een astra GSI gewonnen (ik reed toen in een peugeot 806 Diesel).
De astra waar ik tegen reed was helemaal uitgebouwd, ramen geblindeerd, strijkplank op de achterklep, enz.
Kerel was heel stoer met zijn gas aan het spelen.. wordt het groen... laat die kerel het gas flink opkomen, maar ook de koppeling iets te snel.. Sloeg dat ding gewoon keihard af :D !
Stoplicht erna kwam hij niet meer langs me staan, maar bleef hij achter me :) !
 
Toen ik net mijn rijbewijs had heb ik een stoplichtsprint tegen een astra GSI gewonnen (ik reed toen in een peugeot 806 Diesel).
De astra waar ik tegen reed was helemaal uitgebouwd, ramen geblindeerd, strijkplank op de achterklep, enz.
Kerel was heel stoer met zijn gas aan het spelen.. wordt het groen... laat die kerel het gas flink opkomen, maar ook de koppeling iets te snel.. Sloeg dat ding gewoon keihard af :D !
Stoplicht erna kwam hij niet meer langs me staan, maar bleef hij achter me :) !

Toen ik net mijn rijbewijs een dag had, had ik precies hetzelfde:+ Alleen liet IK in dit geval mijn mitsubitsi 1.3GLXI afslaan :D
 
Met een auto moet je gewoon trappen, zal ik ook altijd blijven doen... Waar is dat ding anders voor :X.. Daarnaast, goed trappen in een auto is helemaal niet slecht voor de auto

Slippende koppelingsplaten zijn idd alleen slecht voor de koppelingsplaten, niet voor de rest vd auto.
Nieuwe koppelingsplaten laten vervangen bij sommige auto's kost meer dan andere auto's (idd, andere auto's).

Ik zeg neit dat je niet hoort te sprinten, leg alleen uit waarom veel lui in de duurdere bakken niet meedoen.
 
Gister kwam ik een Donkervoort-achtige auto tegen met een Frans kenteken.

Hij zat met nog een andere vent in die auto en ik zag hem al in zijn binnenspiegel kijken naar me. Dus ik denk, ach.. waarom niet! Haalde hem vervolgens in en ik zag gelijk dat hij me probeerde bij te houden, maar tevergeefs :p

Toen kwamen we bij een stoplicht, hij ging achter mij staan en wederom was ik te snel voor hem met optrekken. Later nam ik een afslag en die kerel naast bestuurder gaf me een duimpje! :)

En ja, ik weet dat de heren uit Frankrijk over het algemeen NIET kunnen rijden...
 
wat ik vaak doe is vol in de eerste versnelling weg en dan rustig 2, 3, 4 :p

tegenwoordig doe ik niet veel sprintjes meer alleen als er een auto naast me staat die een beetje gelijkwaardig is.
 
Net van een Corrado verloren,Was ook niet echt me bedoeling om te sprinten want reed achter hem en zat in me 3 en hij nog in zn 2 Dus verloor het dik :p
 
Paar keer gereden tegen een 535d.. uit stilstand was ik sowieso sneller en @ snelweg passeerde ie me pas @ 240 ofzo, viel me een btje tegen van zo'n 535.
 
Gister kwam ik een Donkervoort-achtige auto tegen met een Frans kenteken.

Hij zat met nog een andere vent in die auto en ik zag hem al in zijn binnenspiegel kijken naar me. Dus ik denk, ach.. waarom niet! Haalde hem vervolgens in en ik zag gelijk dat hij me probeerde bij te houden, maar tevergeefs :p

Toen kwamen we bij een stoplicht, hij ging achter mij staan en wederom was ik te snel voor hem met optrekken. Later nam ik een afslag en die kerel naast bestuurder gaf me een duimpje! :)

En ja, ik weet dat de heren uit Frankrijk over het algemeen NIET kunnen rijden...

Was het geen burton:X


Kitcars zijn wel tof*D
 
vandaag op de snelweg een duitse wrx sti tegen gekomen, eerst haalde ik hem in, daarna hij mij, toen gelijk op richting de 175: weet niet wat de bestuurder deed, maar bijhouden kon ik het toen niet meer. :W
 
Paar keer gereden tegen een 535d.. uit stilstand was ik sowieso sneller en @ snelweg passeerde ie me pas @ 240 ofzo, viel me een btje tegen van zo'n 535.

Volgens carbase trekt hij exact even snel op naar de 100 als je A3:)
6,4sec. Ding heeft 286pk@1635kg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top