Stoplichtsprintjes - You vs ... #2 1/2

Status
Not open for further replies.
Ik zet hem welleens in de achteruit bij het stoplicht.. puur voor de grap.

Gaan die mensen toeteren etc. omdat ze die lamp zien branden.

Humor is dat ja :D Doe het regelmatig bij mensen die bumperkleven terwijl ik al harder rij dan toegestaan..
 
Humor is dat ja :D Doe het regelmatig bij mensen die bumperkleven terwijl ik al harder rij dan toegestaan..

- Gas los
- Handrem klein beetje aantrekken
- Mistlicht achter aanzetten

Zijn ook leuke opties :W Mistlicht doe ik overigens ook bij mensen die met mistlampen aanzitten als het gewoon normaal weer is.
 
Gisteren samen met ruben (ruben zipSP 15) op de A16 nog eventjes 2 swa's gevlamt die in een opel calibra turbo reden:p
We reden rustig rechts (90/100) en hij kwam met iets van 120/130 voorbij ofzo, gas erop, vlammen, en eruit rijden maarrrrr:p neger deed nog iets buiten z'n raam met z'n hand, maar ik zag niet wat ie nou deed:p bij 220 liet ik m'n gas maar los:p
 
- Gas los
- Handrem klein beetje aantrekken
- Mistlicht achter aanzetten

Zijn ook leuke opties :W Mistlicht doe ik overigens ook bij mensen die met mistlampen aanzitten als het gewoon normaal weer is.

Daar heb ik laatst een keer ruzie mee gekregen, met t mistlicht aan doen en remmen. Ik reed voor een vent die, terwijl ik 140 oid reed nog 10cm op mn bumper zat. Ff de rem aangetikt en knipperen met mistlicht. Ging ie meteen VOL in de achtervolging, zwaaiend en tierend. Probeert me nog even van de weg te drukken, ik m uitlachen en middelvingertje zwaaien. Nouuuu toen had ik t gedaan, hij legde me heel plastisch uit dat ie mn hoofd eraf ging snijden hehe.

Verdere rasaanduidingen zal ik achterwege laten :rolleyes:
 
Daar heb ik laatst een keer ruzie mee gekregen, met t mistlicht aan doen en remmen. Ik reed voor een vent die, terwijl ik 140 oid reed nog 10cm op mn bumper zat. Ff de rem aangetikt en knipperen met mistlicht. Ging ie meteen VOL in de achtervolging, zwaaiend en tierend. Probeert me nog even van de weg te drukken, ik m uitlachen en middelvingertje zwaaien. Nouuuu toen had ik t gedaan, hij legde me heel plastisch uit dat ie mn hoofd eraf ging snijden hehe.

Verdere rasaanduidingen zal ik achterwege laten :rolleyes:


*gaat stuk*:D
 
Met die Jag van mn vader was t mooi, als je goed terug schakelde en vol op t gas ging dan gaf dat ding zulke dikke pluimen dat je niks meer zag :#, mn vader had keer golfje op10 cm achter zich. Hij zegt, Boyd moet je opletten. Trapt Jag op zn staart, die kerel vol in de ankers :D Toen hij later voorbij kwam helemala wijzen naar de uitlaat :D
 
hmmz volgens mij ben ik net ook geownd door een echte e36 M3 :p

ik ree net terug van mn werk in de saab 93 van mn pappie (2.0T 190 pony's) maar die beamer liep gewoon als een gek bij mij vandaan terwijl ik toch wel aardig volgazzzz ging

aangezien een 325 ongeveer netzo veel vermogen moet hebben kan dat nooit zo verschillen :p
 
Misschien was die getjoend:p

Stoplicht sprintjes zijn momenteel klote in de regen, nu is het een sport zo snel in de regen en zo lang mogelijk met spinnende bandjes het snelst te zijn:p

Maatje van me heeft een E21, en ik een e30 maar liggen dezelfde blokken in dus is het uitdagen leuk altijd

En driften gaat ook monster
 
Het ging denkik 1 pagina goed met reaktie's over daadwerkelijk sprintjes, daarna niet. Topic definitief closed, degene die de moeite neemt om een nieuwe te openen heeft ook zijn laatste topic geopend in GC daarna.

Voor de mensen die wel gewoon off-topic willen lullen en dergelijke, stuur elkaar pm's of ga op fok of theekrans.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top