Stoplichtsprintjes - You vs ...

Status
Not open for further replies.
Er zijn wel auto's die motoren eruit boeken :D

Die zijn er inderdaad:X
Gvd gemerkt net..

Ben heerlijk aan't knallen op me supermotard en als laatst nog ff een industrie tereintje, goed plat door die bochten trek weer op golf V naast me met stop politie, denk gas nog ff door maar dat ging niet echt:X

Gewoon focking R32 naaihonden, gaan de zakcentjes weer naar de tievus staat!
 
*mijmelt iets over een post van mezelf in dit topic met het kenteken van een undercover Golf R32 van de politie :+
 
Die zijn er inderdaad:X
Gvd gemerkt net..

Ben heerlijk aan't knallen op me supermotard en als laatst nog ff een industrie tereintje, goed plat door die bochten trek weer op golf V naast me met stop politie, denk gas nog ff door maar dat ging niet echt:X

Gewoon focking R32 naaihonden, gaan de zakcentjes weer naar de tievus staat!

*mijmelt iets over een post van mezelf in dit topic met het kenteken van een undercover Golf R32 van de politie :+

Staat me vaag iets van bij ( :+ )dat ik alweer een goed jaar terug heb gewaarschuwt voor dat ding. Iemand die zich nog kan herinneren dat ik toen me rbw kwijt raaktte?
Dat was ivm m'n wedstrijdje met die r32 ^^
 
Ja dat is wel zo aan de ene kant, maar je wordt opgenaaid zo..
Ik dacht ook ach zwarte golfje V, normaal rijdt er hier maar 1 undercover auto vandaar..

Mooie klote igg geintje kost iets van 200:X
 
Want? Je moet toch een beetje vlot spul hebben om auto's bij te gaan houden:rolleyes:

ja ok maar dat kan met een 2.0 liter ook prima.

net een motor kwam tussen de auto's door voor het stoplicht staan, zat allemaal gas te geven ik denk zal um es hebben. dus ik volgas weg bij het stoplicht en de motor hield het niet bij :p
 
wij hadden vip kaarten voor de grand prix crosmotor wedstrijd , waren ik en mijn vader heen gegaan ik moest rijden :p met de 535d
 
ja ok maar dat kan met een 2.0 liter ook prima.

net een motor kwam tussen de auto's door voor het stoplicht staan, zat allemaal gas te geven ik denk zal um es hebben. dus ik volgas weg bij het stoplicht en de motor hield het niet bij :p

Een 2.0 liter:Z

Dan kan je achter iemand aan rijden maar er niet serieus voor bij komen:p
 
wij hadden vip kaarten voor de grand prix crosmotor wedstrijd , waren ik en mijn vader heen gegaan ik moest rijden :p met de 535d

Dat is dan al een ander verhaal, maar evengoed een trage motor.
Mischien wel een 25kw, dat scheelt enorm :D

Een Vag 2.0 8 klepper van 115 pk 8P lekker vlot ja :+
 
Idd, gok dat het een 25kw motor was, volgens mij moet je die bak er met elke motor uit kunnen rijden...
 
ik heb zonet nog een vr6 gevlamt op me motor..geen probleem

//wel jammer dat ik achter em stond trouwens.. in die 1e meters pak je normaal het meest.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top