Stickers laten maken...

Status
Not open for further replies.
hey,

Hoe wertk dat dan met betaling en ontvangst?

Moet je gewoon dat geld storten op jouw rekening?

En hoe krijg je je (thuis) gestuurd? in brief, of pakketje?

groetjes
 
heej inne, ff vraagje. ik las net pas op de pagina dat ze klaar zijn. sorry (schaamschaam) :rolleyes:

maarem ik had nog een vraagje om er nog 2 stickers bij te doen.

:rolleyes:


General%20Lee.jpg


gewoon die letters 01:) ook in het zwart met een witte rand.

de afmeting? euhmz het moet op de achterkap van een rally passen dus doe maar wat.
kan dat dan nog bij dan? en waar moet ik het geld naar overmaken?
 
@ il Pirata: ik werk niet met inkt, maar stickervel.. helaas nog niet gezien. Ik heb namelijk nog meer dingen besteld en ze wachten altijd tot ze de bestelling compleet hebben :)

@ PiaPimp: ontvangen, no problem !

@ jpee: betaling is via overmaken (staat in de openingsreply) en verzending per pakket kan als je 5,5 euro ervoor betaald. normale verzendtarieven staan eveneens in de openingsreply. Dit had je allemaal zelf wel kunnen bedenken geloof ik.

@ runner.berg: is het goed als dat met de volgende serie gefixed wordt? anders zie ik door het bus de bomen niet meer :p

@ rj@nrg: nee
 
Eeyy Inne,
Ik had een aantal stikkers bij je besteld en dacht dat ze al klaar waren??
maar je krijgt denk ik een beetje teveel pm s dus doe ik het maar zo
ik hoor het wel het gaat om die fluor oranje stikkers

roderick
 
Kweet ut ik ben ongeduldig maarre mijn bestelling staat op pagina 4 en ik heb mn adresje al naar je toen gepm't, zijn mn stickers al klaar??
 
Hellow!!!
Ik heb werk voor je!!!Ik wil graag al deze stickers hebben...maar dan ook echt allemaal...maten weet ik nie (sorry)...is voor een ZIP SP...mijn scootje wordt een sexy replica :)

66935Nakano.jpg


83480Nakano.jpg


Nakano-qualifying.jpg


Shinya1.jpg


040225-nakano-005.jpg


040222-pre-static-011.jpg



Sorry voor de size...maar dan issie lekker duidelijk...maaruh kan je hier iets mee??
 
Last edited:
heey razma ik had tot op heden niks ontvangen?
en ik had mijn gegevens gepm´t.
zijn mijn stickers al klaar of zijn ze nog in de maak?
ik hoor het wel groetjes jon
alvast bedankt!!
 
Ik heb interesse in 4-5b van yasuni
Dan wel de sticker die op de demper hoort in de kleuren zwart wit. Zoals origineel
 
1 maal, 41-f 15x15 cm, wit please :), 2,-
en 9-26 10x10 ook 1 maal, 2,-
En dan verzenden, 0,39 cent :). Moet ik btw eerst geld overmaken en dat je ze dan opstuurt of stuur je ze op en dan overmaken? T maakt mij niet uit :).
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top