Stickers laten maken...

Status
Not open for further replies.

Razma

Well-Known Member
Omdat ik helemaal gek wordt gepm'd door mensen die vragen of ik nog stickers maak deze topic..

Dus NIET meer pm'n aub, maar gewoon hier zoveel mogelijk info bijzetten (uitgezonderd betalingsgegevens, adressen etc).

Alle opbrengsten gaan naar ST.net/SF.net en andere dingen die er mee te maken hebben (bijv. het tijdsmetingsysteem etc).
Voor de mensen die al stickers hebben ontvangen van mij die weten dat het aardig goedkoop is.. Uiteraard zijn de carbon-look, chroom en fluor kleuren iets duurder

De stickers zijn gesneden, dus indien meerdere kleuren moet op elkaar gekleefd worden ! Geen logo's dus met overlopende kleuren etc.

* Duidelijk vermelden wat je wil (voorbeeld logo, bij tekst graag lettertype vermelden en eventueel toevoegen of een link etc)
* afmetingen (max breedte, max hoogte...)
* kleur: zwart, wit, chroom, carbon-look, fluor-geel, fluor-oranje, fluor-roze, fluor-groen, geel, goud, groen, rood, donkerrood, zilver, blauw, lichtblauw, matzwart, matwit, kiwigroen, paars, oranje enzo...


Indien een eigen design: graag zo groot mogelijke zwart/wit jpg (de juiste grootte moet ik pas met het plotprogramma instellen)
Indien tekst: graag het lettertype vermelden of eventueel mailen (info@scootertuning.net)

Tip: voor lettertypes kijk op www.fonts4you.nl

voorbeelden van logo's die zo geplot kunnen worden:
stickers1.jpg

stickers2.jpg

stickers3.jpg

stickers4.jpg

stickers5.jpg

stickers6.jpg

stickers7.jpg

stickers8.jpg

stickers9.jpg

* F1 sponsors als HP, Beck's, ferrari, west mc laren, vodafone, BMW logo, allianz, lear, magneti marelli enzo...

Gelieve niet te posten heb je ook dit of dat, maar post gewoon een concreet voorbeeld. De meeste logo's kan je ook bekijken @ stickerland.nl

Het kan zijn dat sommige dingen snel gemaakt en verzonden worden of dat het wat langer duurt ivm andere dingen :)

Prijzen gewone kleuren (max hoogte 5 cm)
< of 15cm - 1,5 Euro
16 tot 20cm - 2 Euro
21 tot 25cm - 2,5 Euro
26 tot 30cm - 3 Euro
31 tot 40cm - 4 Euro

Prijzen gewone kleuren (max hoogte 15 cm)
< of 15cm - 2 Euro
16 tot 20cm - 2,5 Euro
21 tot 25cm - 3 Euro
26 tot 30cm - 3,5 Euro
31 tot 40cm - 4,5 Euro

Verzending <20cm is 0,39 Euro
Verzending >20cm is 1,15 Euro

[edit]Aangezien zowat iedereen ondertussen al deze gegevens kent zet ik ze maar gewoon hier neer ipv pm's te zenden
ScooterTuning.net - 47.38.94.874 ABN Amro (waddinxveen)
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Als wat voor type bestand worden de plaatjes de plotter ingevoerd?

Anders zou ik gewoon een eigen design in dat formaat naar jou toe kunnen sturen, zodat jij hem niet meer hoeft te bewerken toch :?
 
Maar er was tog een bestandtype waarmee je kan vergroten, zonder dat je randen blokkerig worden.
 
inne, sorry vande pm:p ik las t scheef, maarem 2 ruff ryders R-en. leuek afmeting, 15 cm hoog en de breedte gwoon dat t plaatje nog goed blijft. in de kleur wit. wat word dan ongeveer de prijs?
 
hmmz... de kleine puntjes zijn iets té klein..
maar als je de 'uitloop' opschuift naar links blijven de rondjes groter en dan zou het wel moeten lukken
 
Ik wil graag 4 stickers..;)

2 silkolene van 40 cm. (witte tekst met transparante ondergrond?)
2 silkolene stickers van 30 cm (witte tekst met transparante ondergrond?)

Is dit mogelijk ?
 
Ik wil graag:
4-1d- 25cm en 10cm hoog
4-5b -maat voor op de demper
8-11 - 10cm 5 cm hoog 2x als het kan

Zelf gemaakt onderwerp als het kan maat weet ik niet is voor op de achterzijkappen van een Beta ark, op dat rondje weet je wel.

JMT moet erop komen,

De kleuren van de stikker moeten allemaal fluo geel zijn als het kan,
pm me maar of voeg me toe op msn david_12th@hotmail.com
 
Dance - Unit


zou je deze text in het groom kunnen maken ( 15 cm ) lang en ( 5 breed )
Als voorbeeldje? lettertype moet goed leesbaar zijn maar wel mooi
 
Ik heb hier nog n site waar heeeeeeel veel logo's opstaan en almaal glijk 'snij-klaar'...
Heb zelf stage glopen bij reclamebureau en daar konden ze glijk met dit soort logo's aan de slag...goede formaat instellen en laten snijden.
http://www.lalogotheque.com/

Veel plezier ervan :)
Ciao!
 
Boeliebeta said:
Inne kan je alsjeblieft reageren of je mijn bestellinig kunt doen?
please .

David

Als je nog één maal zo reageert: nee
Dit topic loop ik telkens door wanneer ik tijd heb en reageer indien nodig of als ze klaar zijn. Als iedereen gaat lopen zeuren kap ik er gewoon onmiddellijk mee. Sim-pel
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top