Stickers laten maken...

Status
Not open for further replies.
ik wil graag de volgende stickers hebben:

2x 4-14a wit van 6cm lang en de breedte die het beste hiervoor is.
2x 3-2d wit van 6cm lang en de breedte die hierbij hoort.
2x 4-19b wit van 6cm lang en de breedte die erbij hoort.
4x 4-24 wit waarvan 2x 12cm lang en de breedte die erbij hoort en 2x 8cm lang plus de breedte die erbij hoort.
EN 1x 4-24 zwart van 3cm lang plus de bijbehorende breedte.
Wat kost dit ongeveer met de verzendkosten erbij?
Hoor het graag :)

Groeten,
Gavin!
 
Inne, ik zou graag een stickervel van 30cm x 30cm in de kleur fluor-geel van je willen ontvangen, waar ik dus zelf stickers uit kan snijden.

Hoeveel gaat me dit kosten, dan kan ik het geld overschrijven.

Vriendelijk bedankt :)
 
heej,
ik heb mischien een iets wat moeilijke vraag,
zou het je lukken om de gele vlekken van de aprillia peace and love te maken ?
ze zouden moeten komen op een monoseat, helm.

eigenlijk dat het gewoon 1 geheel word heb niet echt speciale wensen qua grootte oid. als het maar aansluit bij de rest?

alle stickers fluor geel graag.

zou dit te veroorloven zijn inne?
alvast bedankt en hoor het wel
 
Last edited:
Ik wil graag wat stickers laten plotten.
Graag met de tekst www.puchforum.nl in het zwart. ('t lieft met zwarte lijnen erboven en eronder, zoals de scootertuning.net sticker)
Ik heb er wel vertrouwen in dat jij een leuk lettertype uitzoekt.

Ze hoeven niet al te groot te worden. 10 cm breed en 3 cm hoog is prima.
Ik wil er 20 als t ff kan :)

Pieter
 
ey Razma , sorry dat ik een tijd niet reageerde over die ice stickers, heb je het design nog? kan je er een foto van maken?

Rick
 
Ey razma nog ff een vraagje, ik heb mijn brommer nu te koop staan, maar denk je dat ik mijn stickers nog heb binnen 2 a 3 weken want dan is hij waarschijnlijk al wel de deur uit. Alvast bedankt
 
helaas ga ik nog helemaal niet verder met nieuwe bestellingen etc omdat ik nog steeds wacht op adressen en betalingen van het eerste deel.... de betreffende personen zijn al een paar x gpm'd

en @ CittaPower: meestal denk je daar eerst over na voor je wat besteld..

@ djmilano: eindelijk alles fixed :)
gaat vandaag of morgen op de post (wel via NL, dus kan een paar dagen duren)
 
hey razma,

Ik zou graag 1-15a willen hebben. Dat Yamaha logo. En 1-15b. Die "YAMAHA" tekst.

2 keer het logo: wit op transparante achtergrond. 5 cm bij 5 cm.
1 keer het logo: zwart op transparante achtergrond. 4 cm bij 4 cm.
1 keer de tekst YAMAHA: zwart op transparante achtergrond. 12cm bij 4cm.


Maar een vraag over de bestelling. Zou ik ook een envelop naar jouw kunnen sturen, met een lege envelop erin (voor die stickers in te doen) + een postzegel (voor het weer naar mij te zenden, + het geld dat je vraagt voor de stickers?

Ik hoop dat het zo ook lukt.

Pm maar voor verdere info voor mijn en jouw adres

Alvast bedankt

Groetjes JPee
 
Last edited:
@ Razma mocht je tog nog besluiten om nog een rondje te draaien zeg maar (wat ik zeer op prijs zou stellen ;))
Laat dan iedereen eerst betalen alvorens te gaan maken e.d :)
 
hey razma

ik had een vraagje kun je mij dit logo:

photo33.jpg


maken in 40 bij 25 zoiets maar dat ie dan van de buitenkant plakt zegmaar voor de achterruit van mijn auto ?

wel aub alleen het zwarte gedeelte het blauwe dan niet

//edit : oh sorry ik las net dat je niet meer verder ging....

mocht je je nog bedenken alvast bedankt
 
He Inne,

Ik wou een paar stickers laten maken, namelijk het volgende :

“ R “ in letter type “SHELMAN “
Maten: hoogte 16 cm, breedte 11 cm
Kleur: Metalic rood [anders bordeaux rood(donkerrood]
met een Chrome rand van ongeveer 4 mm [ als dat mogelijk is?]

“ AEROX “ in het letter type “Samurai” [vet,cursief]
Maten: hoogte 6cm, breedte: 20 cm
Kleur: Chroom

Ik denk niet dat je het lettertype Samurai heb, die ik wel mailen maar ik heb je email adres niet.

Ik hoop dat het mogelijk is.

Groeten Guido
 
misschien zou het makkelijk zijn als iedereen van te voren geld over maakt en tegelijkertijd met de bestelling een adres mee pm'd ofzo ?

't zou wel fijn zijn als het door kan gaan allemaal, want veel mensen willen waarschijnlijk van te voren betalen, als ze zeker weten dat alles goed komt :D
 
Daar ben ik het helemaal mee eens. Als iedereen van te voren betaalt is het geen probleem. Dan zit je ook niet met die mensen die zich opeens "vergissen".

De normale eerlijke mensen hier betalen wel van te voren als ze die stickers graag willen hebben.
 
Ik denk dat het dan geen nut heeft je bestelling hier te plaatsen als Inne voorlopig nog niet verder gaat.

Mijn stickers hebben gelukkig geen haast :)
 
dat betalen komt wel goed :)
het stomme is gewoon dat ik stickers heb liggen, maar niet weet waarheen ze verzonden moeten worden 8P
 
Razma said:
dat betalen komt wel goed :)
het stomme is gewoon dat ik stickers heb liggen, maar niet weet waarheen ze verzonden moeten worden 8P

Plaats hier dan welke stickers je hebt liggen, dan reageert er vast wel iemand.

Ik had ook om stickers gevraagd maar daar is niet op gereageerd o.i.d. dus ik denk dat jij ze niet regelt, maar misschien heb je dat wel gedaan. Er is aardig wat verwarring over de stickers. :)
 
heej inne,

iets anders, maar ik wil het eens bij jouw proberen.
ik ben opzoek naar de volgende stickers:

lijnen met de afmetingen 160x0,4 cm

4 stuks, in kawasaki (licht)groen

noem je prijs, ik ben er namelijk hard naar op zoek, maar kan het nergens krijgen hoe ik het precies wil!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top