Stickers laten maken...

Status
Not open for further replies.
Razma said:
@areabike.. als je niet kan lezen is dat jouw probleem..

Maar deze topic mag definitief closed en ik geloof niet dat er nog een vervolg op komt. Een aantal mensen hebben namelijk nog steeds niet betaald na die tijd, ook niet na een aantal x pm'n en zeker als ik van iemand een antwoord terug krijg "Ik heb ze niet meer nodig, want m'n scooter is verkocht".

Bij deze geen stickers meer, ook niet via PM, enkel hier @ de balie (Koopmans) te bestellen bij mij en weer op te halen of @ meetings.

Enkel djmilano krijgt nog z'n volledig TZR/YZF setje

Jammer maar helaas hebben een paar mensen het weer maar eens verpest voor de rest.

thx razma :)
 
Jammer dat je stopt, en mijn aanvraag niet hebt kunnen verwerken, vorige keer heb ik gewoon netjes betaald, jammer dat wij de dupen worden van die :L maarja nog bedankt voor de vorige stickers.

David
 
je kunt toch ook gewoon doen dat we eerst het geld moeten overmaken en dat je ze daarna pas maakt.. weet je in ieder geval zeker dat je je geld hebt en dan is het maar het probleem van die ander als ie t niet meer wil..
 
Ik begrijp Inne volledig, alleen vind ik et erg jammer voor de mensen die nog stickers wilden bestellen, maarja, ik kom wel een keer langs koopmans om een stel stickers te bestellen dan :)
 
je kunt toch ook gewoon doen dat we eerst het geld moeten overmaken en dat je ze daarna pas maakt.. weet je in ieder geval zeker dat je je geld hebt en dan is het maar het probleem van die ander als ie t niet meer wil..

ik sluit me daar bij aan
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top