Stage6 Cup vragen topic...

het lijkt marktplaats wel.
Maar goed, zit nu erg in twijfel, runner is wel zwaarder, maar is vaak wel stabieler en remt harder. ach.....
Maar is het gebruik van andere merken dan wel toegestaan? Zoals vario's en rotors, membramen, spruitstukken enz enz????
 
Volgens mij is het gebruik van ander merken vario's wel toegestaan. Dit kan Inne/Kenny wel even voor je bevestigen...

Er zijn een aantal onderdelen, die regelementair "stage6-onderdelen" moeten zijn. Voor de onderdelen, waarbij dit niet verplicht is, kan je kiezen voor standaard exemplaren, of exemplaren van andere merken.
 
Sander said:
Volgens mij is het gebruik van ander merken vario's wel toegestaan. Dit kan Inne/Kenny wel even voor je bevestigen...

Er zijn een aantal onderdelen, die regelementair "stage6-onderdelen" moeten zijn. Voor de onderdelen, waarbij dit niet verplicht is, kan je kiezen voor standaard exemplaren, of exemplaren van andere merken.
ja dus
 
Emotionele waarden??? Wat dat ie je portomonee leeg geroofd heeft???
Maareh stomme vraag maybe de hesjes die je moet gaan dragen komen die er ook in verschillende maten???
 
ze zijn rekbaar en passen ook over pakken met zo'n bult achterop zonder dat ze gaar zitten :)

zoals de ISC hesjes en cross shirts. Dus geen T-shirts ofzo.
Wel kwaliteit uiteraard :*
 
Vince A. said:
Ey luitjes..
Ik had even een klein vraagje.
Bij de Stage6 Cup moeten het kuipwerk van de scooter zwart zijn.
Mijn scooter heeft vrijwel exact dezelfde (fluor) rode accenten als de scooter op het plaatje van de Stage6 Cup logo.
Rood stuurkapje, grilletje en voorspatbordje.
Is dit toegestaan?
Het zou niet in strijd zijn met de Stage6 stickerset die er dan eventueel op zou komen...denk ik zo

Iemand?
 
eh ik heb een vraagje.
ik heb de regelementen al een paar keer doorgelezen maar ik kan nergens iets vinden over de ontsteking. moet die origineel blijven of mag je er ook een HPI of Malossi onderleggen?
 
mhr neo's said:
eh ik heb een vraagje.
ik heb de regelementen al een paar keer doorgelezen maar ik kan nergens iets vinden over de ontsteking. moet die origineel blijven of mag je er ook een HPI of Malossi onderleggen?
de onsteking is vrij.
alleen het datalogsysteem moet van stage 6 zijn en er mag dus geen ander datalogsysteem aanwezig zijn.
 
Back
Top