Stage6 Cup vragen topic...

Advertisement - register to remove this

Goed, je mag dus je cil. en caters tunen, eigenlijk mag je dus alleen je spoelpoorten passend maken op de cil. in het carter. Defcon mag niet verder.
Las ook dat de carb std moet blijven? Verdere onderdelen als, spruitstukken, membramen, vario's, v-snaren enz enz zijn vrij? En als ik met mn runner zou willen rijden heb ik giga probleem kwa gewicht.
 
vraag:

In het regelent staat dat er niet aan het frame geslepen mag worden. Maar geldt dat ook voor afgeslepen klemmetjes?:X

nog vraagje: de r1400 pijp is toch nog niet uit?
 
racerunner said:
Goed, je mag dus je cil. en caters tunen, eigenlijk mag je dus alleen je spoelpoorten passend maken op de cil. in het carter. Defcon mag niet verder.
Las ook dat de carb std moet blijven? Verdere onderdelen als, spruitstukken, membramen, vario's, v-snaren enz enz zijn vrij? En als ik met mn runner zou willen rijden heb ik giga probleem kwa gewicht.


Gewicht is het zelfde als sobw standaard klasse
 
vind de regel van std bodywork eigenlijk wel beter.. hoeveel fokking tijd ik afgelopen seizoen kwijt ben geweest om al die polyester meuq te maken :X
 
Het monteren van bijv. een carbon voorspatbord zoals jij dit jaar had mag dus volgend jaar in de SBO racerij ook niet begrijp ik uit de regels?
 
EGT said:
Het monteren van bijv. een carbon voorspatbord zoals jij dit jaar had mag dus volgend jaar in de SBO racerij ook niet begrijp ik uit de regels?


Officieel niet. Maar ja lak laag er over heen niemand die het zit. Als je de binnenkant natuurlijk afwerkt :X
 
lekker fokking belangrijk :p

als ik volgend jaar bijv stage6 cup ga rijden dan komt er gewoon een std zwarte kappen set op en laat ik ergens een blok klaarmaken. Geen gekut meer zoals dit jaar.

Gaat erom dat het hard loopt, hoe het eruit ziet is van totaal ondergeschikt belang :)
 
Das zeker waar, maarja als je tijd over hebt en zin hebt om wat leuks te maken van de winter...

Maar goed het mag dus niet...
 
btw over die toerenteller van stage6 die erop moet zitten..

mag je daarnaast nog je ouwe vertrouwde mycron3 monteren? :rolleyes:

*hoop dat de reglementen van alle klassen duidelijk worden en niet net als bij de SOBW waar er altijd nogal veel ruimte was voor je eigen interpretatie van de regels

Bijvoorbeeld over die toerenteller. Staat geloof ik iets van dat er zo'n stage6 ding op moet. Staat vervolgens nergens dat er geen andere tellert naast gemonteerd mag worden :p

Als ze dan gewoon zouden zeggen dat er alleen maar een stage6 tellert gemonteerd mag worden ist gelijk duidelijk.
 
Last edited:
jorick said:
btw over die toerenteller van stage6 die erop moet zitten..

mag je daarnaast nog je ouwe vertrouwde mycron3 monteren? :rolleyes:

*hoop dat de reglementen van alle klassen duidelijk worden en niet net als bij de SOBW waar er altijd nogal veel ruimte was voor je eigen interpretatie van de regels

Bijvoorbeeld over die toerenteller. Staat geloof ik iets van dat er zo'n stage6 ding op moet. Staat vervolgens nergens dat er geen andere tellert naast gemonteerd mag worden :p

Als ze dan gewoon zouden zeggen dat er alleen maar een stage6 tellert gemonteerd mag worden ist gelijk duidelijk.

Wat ik begreep mag je of niks of de stage 6 teller gebruiken dit zal in het aangepaste regelement ook staan heb ik begrepen. Maar jorick waarom geen open 70cc?
 
als ik het goed begrijp mag ik niet met mijn athena racing cilinder rijden omdat er geen stage6 opstaat. verder is ie precies hetzelfde als een stage6 racing. Op de stage6 cilinder staat zelf het athena logo...
 
Gomer_pyle said:
Wat ik begreep mag je of niks of de stage 6 teller gebruiken dit zal in het aangepaste regelement ook staan heb ik begrepen. Maar jorick waarom geen open 70cc?

ik weet nog niet wat ik ga doen.

stage6 is wel zeer aantrekkelijk qua kosten +pippi+

ik denk er nog even over :p
 
Thomas said:
als ik het goed begrijp mag ik niet met mijn athena racing cilinder rijden omdat er geen stage6 opstaat. verder is ie precies hetzelfde als een stage6 racing. Op de stage6 cilinder staat zelf het athena logo...

Nee, stage6 cilinder. Er staan stage6 logo's op
 
Back
Top