Stage6 Cup vragen topic...

robinho said:
twan nelissen..!!!!! stage 6 cup omg..:X
maar kijk naar slome....(no offence)
maar die word aan alle kanten voorbij gevlamt ...
maargoed het is wat je zelf wil natuurlijk
Beter ga jij niet teveel lullen en bewijs jejezelf eerst zondag voordat je andere gaat afzeiken die iig wel aan de start staan :rolleyes:
 
Slome said:
Beter ga jij niet teveel lullen en bewijs jejezelf eerst zondag voordat je andere gaat afzeiken die iig wel aan de start staan :rolleyes:



omg het gaat er toch niet om dat ik me moet bewijzen..:S
magoed ik gaf alleen aan dat het niet slim was om in de open 70 te gaan rijden met weinig ervaring..
 
rob#10 said:
stage 6 uitlaten worden gemaakt door een duitser ala de nederlandse dpr

effe voor de goede orde de uitlaten woren in Italie gemaakt, en het een vergelijkbaar berijf als DPR , het bouwen van dit soord uitlaten is handwerk en vraagt vakmanschap en dat je dat niet door idereen kan laten doen is de productie laag. De vraag is helaas groter als het aanbod.
 
als ik nu die stage6 kit koop he,
kan ik daar volgend jaar dan nog mee racen,
of zijn er dan waarschijnlijk weer andere verplichte onderdelen, ( bijv : andere verplichte cilinder en uitlaat ofso ) ????
 
bartasia said:
als ik nu die stage6 kit koop he,
kan ik daar volgend jaar dan nog mee racen,
of zijn er dan waarschijnlijk weer andere verplichte onderdelen, ( bijv : andere verplichte cilinder en uitlaat ofso ) ????
als je nou eerst eens goed leest dan kun je al zien dat het stage 6 onderdelen moeten zijn.
hier wordt nergens gesproken over een racing/sport cilinder of een sport/r1200/r1400 uitlaat??

http://scootertuning.net/sbo_Stage6_race.php

het enigste wat specifiek omschreven wordt is de toeren/temp meter wat in de toekomst wel gaat veranderen.
de rest van het reglement blijft zoals het nu is!!!

alleen de pakketten die worden uitgeleverd hebben een vastgestelde inhoud.
de levertijd hierop kunnen wij niet garanderen en de inhoud is en blijft zo als hij nu is!!
wil je iets anders of ben je ongeduldig zul je je onderdelen appart moeten gaan kopen bij je dealer.
 
Back
Top