ST.net Sprint Competitie wedstrijd @ Emmen

Interesse in een competitie @ Emmen?

  • Jazeker, ook voor de prijs van 20 Euro

    Votes: 143 89.4%
  • Nee, absoluut niet voor de prijs van 20 Euro

    Votes: 12 7.5%
  • Nee, sowieso geen interesse

    Votes: 5 3.1%

  • Total voters
    160

Razma

Well-Known Member
Het idee werd geopperd om ergens eind augustus / begin september een wedstrijddag te organiseren op het Pottendijk Circuit Emmen...

De voordelen zijn: mooi breed, perfect asfalt, veel ruimte voor publiek, leuke sleutelplaats, toiletten, cafetaria met lekker broodjes kroket enzo

Nadeel: het zal duurder zijn dan iedereen van een sprint gewend is...
20 euro voor de gehele dag.

Hiervoor dus een poll :)
Laat maar horen !

68-1093867259.jpg


foto's sprintdag: http://www.scootertuning.net/showevent.php?ID=68
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Interesse.. licht eraan hoe je het bekijkt of 20 euro duur is ik vind het niet duur. je krijgt er ok wat voor terug een hele dag vlamme :D
 
je hebt al een dure scooter bijelkaar geschraapt..
wat is 20 euro dan nog... :X

k hoop dat me scootert dan wel eindelijk eens gereed is... :)
 
wohjoooh netzoals de vorige keer AANWEZIG
het was egt een geweldig dagje
68-1093867215.jpg

:+

edit:uuuhm inne volgends mij had je nog een aantal niet geplaatste foto's van emmen wanneer zouden die ongeveer online komen:X
 
jep ook voor €20 zal ik erbij zijn... dan maar 2 keer minder naar de mac :+

*edit* ik denk dat het juist DOOR die €20 gezellig gaat worden zoals vorig jaar... alleen "echte" liefhebbers :W *edit*
 
Ik wil er zeker bij zijn..
net wat CiRox al zegt met een scoot van ruim 2000/3000 euro wat is dan 20 euro om lekker te sprinten.. daar bouw je de scoot toch ook voor..
 
chezzmo said:
waarom niet :) 20 euro moet je wel kunnen missen met deze hobby :p


ben het met je eens. deze hobby kost een hoop dus die 20 euro kun je dan ook wel missen.

ik ga niet met me scootertje door de stad rijde hier.
en als er dan een kans is om legaal te rijden. en kost 20 euro mja dan maar 20 euro.
 
naja, dat dacht ik vorige x ook aangezien er zoveel enthousiaste mensen hier op het forum waren, maar slechts een aantal stonden er ook daadwerkelijk...
 
Dat is waar.

Ikzelf was er toen ook niet... de scooter gelukkig wel. Ik zou gewoon even flink afwachten, totdat er ECHT veel mensen wat toezeggen...
 
Back
Top