Speelmans photo's en video's

Reed nog wel een Mooie Speedfight rond: Bordeaux rood met Blinb Bling velgen met Speed enzo.. (eigenaar was niet zo spraakzaam)

iemand nog meer foto's?
 
Vriend van mij is zo thuis met aardig wat foto's en een paar filmpjes, ik vond het een te gekke dag! Zeer goed georganiseerd. ook de mensen die rondreden op de quads en alles in de gaten hielden wat top!. Alleen jammer dat er dan toch nog gasten zonder helm door de menigte heenscheuren. Voor de rest gewoon top dag!
 
Ik heb een eindje geleden een smsje gekregen van beunhaas.

De XSH runner is gevlamt door beunhaas z'n sr-blok onder wille z'n sonic +ralf+ ...
 
BoTJe said:
Ik heb een eindje geleden een smsje gekregen van beunhaas.

De XSH runner is gevlamt door beunhaas z'n sr-blok onder wille z'n sonic +ralf+ ...

hoeveel pk had beunhaas nou?

ik hoor trouwens van joost dat tino er niet was

dus mijn uitspraak hierboven klopt niet :henko:

volgens joost werd de bank niet goed bedient , scooters niet vastgezet enz.
 
ik ben zelf zonder scooter gekomen dus ook niet op de bank geweest maar bij meerdere mensen zag ik gewoon een hele vage score eruit rollen die gewoon fucking hard gingen en slechts 14 of 15 pk hadden dus klopt dus niet ;) en ik stond ook ff met een gast te praten en die zei dat hun van die bank het ook zelf zeiden dat het wel 1,2 of 3 pk kan afwijken. beetje jammer dus. ook zeiden hun als wij zeggen dat je moet stoppen gelijk gas los en op de rem ===> geen smering dus :S
 
zat ie weer aan ze stuur te trekken ofzo?

edit : ja dus
PICT0024.jpg
:rolleyes: :rolleyes:
 
Last edited:
NRG heeft niet gereden. reden geen filter ofzo.Hij stond meer voor de show.
Maar hij is zeker mooi zal volgend jaar denk wel rijden
 
Back
Top