Legale meeting Speelmans platen.

Status
Not open for further replies.
Ik ga er ook zijn dacht ik zo :)

wat is er zo allemaal te doen?

stuk teststuk?
Testbank?
Sprints?
Custom show?
Staanplaats?
 
Ja tuurlijk is er vergunning , die man heeft ook goede connecties bij de gemeente zitten , want het terrein is eigenlijk van de gemeente , maar de baas van de speelmans platen , houd het terrein netjes e.d. Ik hoop dat je me snapt.

Copie van de vergunning moet ik dan even halen , is namelijk niet in mijn bezit.
 
Aprilia_area 51 said:
Ik ga er ook zijn dacht ik zo :)

wat is er zo allemaal te doen?

stuk teststuk?
Testbank?
Sprints?
Custom show?
Staanplaats?

Dan mag jij niet meedoen met custom show :* , maakt de rest geen kans :p

Ik zal er zijn met de phantom, alleen nog ff vervoer regelen :)
 
F12 AC said:
Misschien heb ik erover heen gelezen. Maar van hoe laat tot hoe laat duurt het?

Zal 9 uur sochtends zijn , mits ik me eigen niet verslaap , haha nee geintje :) begintijd is 9 uur sochtends. Ivm het vervoer van mensen die van ver moeten komen en die toch willen sprinten. Want om 12 uur gaat namelijk de sprintbaan open , en voor die tijd moeten alle mensen die mee willen doen op de baan met hun voertuig doer de keuring heen zijn. dus vanaf 9 uur kan je het terrein op en zal alles voor een groot deel klaar staan ( dranghekken enz )
 
STH zal ook aanwezig zijn met alle scooters :) Wordt wel gezellig feestje denk ik.. Succes nog met de laatste puntjes vd voorbereidingen!
 
Ik zal ook zeker aanwezig zijn !
Wie moet er anders die barrels controleren op de vele mankementen? -:-
ik hoop op een mooie leerzame dag
gegroet allemaal en organisatie BEDANKT !!! :*
 
Beetjuh lastig te weten wanneer et nou is, verander de topicnaam. Of open een nieuw topic. En wanneer is het nou?
 
ik uit rotterdam komt zeker met mijn zipsp lekker weer een keer vlammen:)
thanx *D. de inschrijving is ter plaatse of moet ik bellen?
 
Last edited:
Ook een aandachts punt. Het inrichten van het terein zorgen dat alles makkelijk bereikbaar is. En dat er duidelijk aangegeven is waar de bezoekers mogen staan. scooters neerzetten. waar de sprinters heenmoeten. Hoe je naar de testbank gaat etc etc.
 
Bestbitch said:
Beetjuh lastig te weten wanneer et nou is, verander de topicnaam. Of open een nieuw topic. En wanneer is het nou?

Volgens mij nog steeds 19 September :L

Maar @ antonrox / F15 tuning, deze topic begint te groot te worden om helemaal door te lezen. Maak effe een nieuwe topic aan met alle belangrijke gegevens over die dag zodat het voor iedereen makkelijk te lezen is -:-
 
Tremble said:
ik uit rotterdam komt zeker met mijn zipsp lekker weer een keer vlammen:)
thanx *D. de inschrijving is ter plaatse of moet ik bellen?

Ter plaatse, maar je kan ook het formulier uitprinten. ;)
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top