Speelmans photo's en video's

have said:
http://img36.exs.cx/img36/520/PICT107.jpg

PICT108.jpg


PICT109.jpg


PICT110.jpg


PICT111.jpg


P1050006.jpg


P1050008.jpg


P1050044.jpg



P1050045.jpg

fijner:)
 
was echt goed georganiseerd ik heb echt een leuke dag gehad alleen testbank was echt gaar die gaf veel te weinig pk's weer. en mensen die het zo leuk vonden om door de grote groep lopende mensen bij de auto's daar lekker hard doorheen te blazen :| ik heb ook nog ff op een quad gereden 125cc was echt leuk! :p
*edit* sander op z'n rsb neo's ging zo verschikkelijk hard dat ik de wind gewoon hoorde klapperen :O
 
ja die stond aan de linker kant van het begin van de sprintbaan (in het rijtje van de patatkraam) maar die gaf echt de pk's slecht weer! veel te weinig :(
 
vond het een super gezellige dag, was alleen een beetje rot van de avond ervoor..
Enige waar ik me aan ergerde ware de mense die zonder helm als idioten reden :L
Voor de rest: TOP DAG..
+ralf+ Bedankt organisatie!! +ralf+
 
iemand van die organistaie had het over 12-1300 man..das tog niet verkeerd dacht ik zo

en volgend jaar word het ws weer gehouden omdat deze volgens hun goed geslaagd was:W
 
mhr_rox said:
ja die stond aan de linker kant van het begin van de sprintbaan (in het rijtje van de patatkraam) maar die gaf echt de pk's slecht weer! veel te weinig :(

lijkt me sterk , er was een dynojet bank meen ik.

naar mijn weten worden alle tovamis daran geeikt . dus als er "te weinig" pks uitkwamen lag t gewoon aan de dudes zelf

die rsb neos score klopt toch ook aardig? @ genemuiden ook rond de 18 meen ik.
 
idd iedereen verw8 er gewoon veel teveel van en denkt er te makkelijk over... als ze dan geen genoeg pk's hebben ligt het maar meteen aan de bank :|

verder ziet het er super gezellig uit op de foto's en baal nogsteeds als een stekker dat ik er niet bij kon zijn :(
 
Weinig foto's? of moeten de die hards nog komen:p , kheb er 102 ( nouja vriend ) maar denk niet dat hij er zin in heeft ze ff allemaal te poste :p
 
Back
Top