Speed zipje

jammer dat je je zip verkocht hebt met mijn mooie spullen eronder, maar post dan wel eens even wat foto's van je nieuwe aanwinst, en doe der voorzichtig mee want ding is echt netjes
 
Pepijn , wat ben je een prutser eej :p
Moej je geen wheelies bouwen als jet niej ken :p maar ja shit happens,
Je nieuwe aanwinst is zeker wel nice,
ik ken je goed genoeg ervoor dat je er nog wel wat uit gaat persen,

maarre ik kom je nog wel us meeten want dat is al weer een tijdje geleden,
en ff kijken of je nog wat interresants hebt liggen natuurlijk :p

en zowiezo moeten we ook nog een keer gaan vlammen met de 2 hokken als ze klaar zijn.

veel suc6 en hou me ff op de hoogte wil je :D


Grttz Richard
 
Hmm leuk spul Pepijn, Dingetje heb ook nog in de scootin gestaan tijdje geleden :)

In principe mis ik nog een aantal kapjes? Verder leuk ding. Vooral motorisch ziet het er heel geil uit,

Gerben :*
 
Ey Kerel :)
Ja die zipper blijft netjes,alles respect voor jou or,maar wat een knakker die nu op je oude zip rond rijd,gewoon bij de c1000 neerzetten,flammen door het dorp enz enz.. beetje zonde van een goede zip.
Maja agh zolang jij maar je geld hebt :W ;) :*
Spreek je snel

Sven

**edit,ik heb zomaar een voorgevoel dat je nog lang niet klaar bent met pieter zn Zip,breng dat ding naar een andere special "niveau" de zip heeft de spullen al,en jij hebt aardig wat meer kunstjes als Pierre ;)(slijm slijm :*)
 
Sviz. said:
Ey Kerel :)
Ja die zipper blijft netjes,alles respect voor jou or,maar wat een knakker die nu op je oude zip rond rijd,gewoon bij de c1000 neerzetten,flammen door het dorp enz enz.. beetje zonde van een goede zip.
Maja agh zolang jij maar je geld hebt :W ;) :*
Spreek je snel

Sven

**edit,ik heb zomaar een voorgevoel dat je nog lang niet klaar bent met pieter zn Zip,breng dat ding naar een andere special "niveau" de zip heeft de spullen al,en jij hebt aardig wat meer kunstjes als Pierre ;)(slijm slijm :*)

Haha klopt die gazt die nu met mijn zip rondrijd boekt er gewoon 20km mee naar de sportschool en vlamt er overal mee naartoe.... Heb hem bij de verkoop al verteld dat het spul is wat zo kapot kan lopen enzo en dat grote afstanden niet echt de bedoeling is. Maarja hij is er blij mee, ik ben er blij mee en tsja hij kijkt maar ;)

Precies wat je zegt, de onderdelen zijn er alleen het uiterlijk is een beetje minder en daar ga ik zeker nog aan knutselen ;)
 
Zoals al een paar keer aangekondigd, word hij nu dus eindelijk verbouwd. Hij gaat denk ik nog wel even snel in elkaar voor eindhoven aangezien ik waarschijnlijk een daglicentie ga halen en nu echt wel eens wil sprinten ;)

As zaterdag krijg ik al mijn euro's binnen :) en dan word het 1 en ander besteld zoals kappen enzo :)
 
Ziet er al beter uit, vergeet alleen niet die stomme groene kleur van je rempotje af te halen :*

Gebeurd er trouwens nog wat met de Puch Maxi? Of staat die zielig in een hoekje.

Zie je vd week he Pepijn om nog ff wat te regelen :)

Kusje
 
Gerben Visser said:
Ziet er al beter uit, vergeet alleen niet die stomme groene kleur van je rempotje af te halen :*

Gebeurd er trouwens nog wat met de Puch Maxi? Of staat die zielig in een hoekje.

Zie je vd week he Pepijn om nog ff wat te regelen :)

Kusje

Achterwiel + rempotje worden morgen gespoten :) dus dat komt wel goed. Kleur die op dit moment in mijn hoofd spookt voor de kappen is champagne grijs. (soort grijs met waar de schaduw valt erg donker word) en de rest zoals velgen etc deze kleur zwart.
En tsja de puch staat zielig in een hoekje zonder carb en ontsteking, de bovenkant van de cilinder moet nog vlakgefreest worden zodat er direct op de cilinder een 24mm tilliston kk kan komen en moet nog even een pick-up kopen en een vliegwiel laten maken en nieuwe lagers om de krukas en klaar ;p maar dat komt van de winter wel :).

@ zipmhrteam dank u, maar het word beter in betere tijden als ik mijn nieuwe kappenset thuis heb liggen.;)
 
Gerben Visser said:
Een Pick up kopen en een vliegwiel laten maken?

Komt er een bosmaaier/kart onsteking oid?

Gerben:*

Zoiets ja;) nee er komt een pick up die vaak gebruikt word voor kreidlers met roterende inlaat, maar dat komt van de winter pas.

@piatyphoonLC: thanx, komt helemaal goed :)
 
Heb besteld:
Nieuwe ori voorkap + 2 nieuwe roostertjes (bovenop)
Nieuwe Binnenkap
Thunderracing achterkant (zonder poly zadel)
Thunderracing voorspatbordje

En als ik het de komende weken allemaal binnenkrijg gaat het meteen door naar de spuiter en word het champagne parelmoer gespoten.

Heb inmiddels ook een monoseat gekocht en een malossi reclame lichtbak ;)
Moet nu nog zo en zo een nieuwe zuiger of een speed 04 maar dat komt na het kapwerk etc wel.

Als ik al het kapwerk etc binnenheb zal ik weer eens een fotoupdate maken :)
 
Voorkap en binnenkap zijn niet leverbaar waar ik ze besteld had, dus ben weer opzoek gegaan. Mocht er nou echt niks te vinden zijn kwa voorkap dat toch ook maar een poly voorkapje :)
 
Back
Top