Kawa Speed Zipje

Superracezip

Op Naar De 23 PK :W
Ej mensen dit is mijn Zip Lc die ik heb gekocht in maart 2004
hij was al aardig opgevokt door de vorige eigennaar.

met het setupje

metra kit pro race 1 max tuned
Yasuni C16
Polini Evolution racekoppeling G2
standaard membraam getuned
ufo luchtfilter
DO 22mm caberateur
standaard spruitstuk
Doppler powerbox chroom
Hebo racevario
skf C4 Lagers
doppler s1r krukas
standaard ontsteking
Sproeier : 130
Drukveer : Wit
Trekveren : Verstelbaar

die tog makkelijk de 130 haalde ( zie filmpje )

download hem hier :
http://d55.yousendit.com/F/0G499ISG8XDBJ0J9DGCHE0D4DD/Video(07).3gp.mpg


Maar na een raar ongeluk in me blok waarbij me krukas krom was gegaan en die me cilinder,carters en me krukas hebben stukgemaakt heb ik hem helemaal uit elkaar gehaalt en er een project mee


als eerst moest alles worden gestript en de kappen moesten gespoten worden.
ook moest er een nieuwe setup onder komen omdat de oude was overleden

Nadat ik een mooi blokje op de kop heb kunnen tikken moest er natuurlijk alles malossi onder komen

hierna heb ik de Malossi MHR speed gekocht en de MHR 2000 krukas (titanium drijfstang ) en ook meteen laten tunen door de jager in winkel


Toen 2 weken later kwamen me kappen binnen en hebben we die erop gezet...
ook moest natuurlijk het frame verstevigd worden...


Nadat alle kappen erop zaten kwam het blok 2 weken later binnen die toen was bewerkt en getuned tot stage 1

Zodat dit nu me setupje is dat nog niet helemaal klaar is omdat ik nog wacht op een Malossi MHR 2000 uitlaat en een Malossi overrange set.

de scooter zag er toen zo uit
foto is alleen nog zonder binnenrotor
28904455018.jpg


Malossi MHR speed kit *de jager tuned *
Yasuni C16
Polini Evolution racekoppeling G2
Malossi MHR Vl13
Twin Air filter
Carters *tuned* door de jager
Mrd 28 mm caberateur
31 mm Hebo spruitstuk
Doppler powerbox chroom
Hebo racevario
Malossi C4 Lagers
Malossi MHR 2000 Krukas
Malossi binnenr0tor
Sproeier : 130
Drukveer : Wit
Trekveren : Verstelbaar

nog niet goed genoeg, maar de uitlaat en overange set zijn al besteld dus die komen volgende week


dus toen was de setup als volgt :

Malossi MHR speed kit *de jager tuned *
Malossi MHR 2000 Uitlaat
Malossi MHR Delta Clutch
Malossi WingBell
Malossi MHR Vl13
Twin Air filter
Carters *tuned* door de jager
Mrd 28 mm caberateur
31 mm Hebo spruitstuk
Doppler powerbox chroom
Malossi MHR 2000
Malossi C4 Lagers
Malossi MHR 2000 Krukas
Malossi binnenr0tor
Sproeier : 130
Drukveer : Zwart
Trekveren : Blauw

Nu nog alleen een rechtspruitstuk en max laten tunen en hij is zo goed als klaar dan alleen nog goed afstellen en we zijn klaar


Toen een Week later ook maar naar de eerste meeting gegaan en natuurlijk ook gewonnen :p


en evenlater thuis aangekomen ook maar even wat foto's gemaakt
28905015381.jpg

28905020193.jpg


Na heel lang sparen zijn ze der ook de Rs24 Verenset
koste me een hoop geld en lang gewerkt ervoor maar ze zijn het ook zeker waard, super mooi.
28905043643.jpg


Rechtspruit is ook binnen


Toen een paar weken later en meetings later kreeg ik veel commentaar over mijn achterknipperlichten
dus die toen maar dicht geplamuurt :)

wat een tering werk 3 hele dagen aan het schuren geweest en toen weer naar me oom gebracht om hem opnieuw te laten spuiten maar dan mag het er ook weer netjes uitzien :w





ook gingen we de scooter nog een beetje afstellen voor jubbega en dat deden we langs de snelweg
maarja dan moet je wel genoeg benzine erin gooien anders krijg je dit :p

ja toen moest ik helemaal terug naar huis lopen :(
Toen was het alweer mei 2005 en kwam de eerste legale meeting eraan Jubbega
en tuurlijk was ik erbij zoals het jaar daarvoor maar nu als deelnemer en deed het nog redelijk vond ik zelf voor de eerste keer
tijden waren zo slecht nog niet :
heat 1 : 8.9 sec
heat 2 : 8.8 sec

en natuurlijk moest ik weer tegen een snellere scooter namelijk die van hendrik

samen op de foto met daphne :love:en der mooie rox
en toen nog met de xsh runner :love:


op de meeting veel mooie dingen gezien en veel insperatie op gedaan zoals een andere buddyhoes

die de dag daarna meteen eraf gehaalt en nieuwe laten maken :)

me neefje had ook een polijst machine gekocht dus kon hij mooi mijn carterkap doen en mijn velgjes voor de helft want de buiten rand was gietijzer dus als hij dat ging doen zou het meteen de dag daarna gaan roesten dus toen gekozen om ze maar zilver te laten spuiten en het ziet er nog niet zo slecht uit als ik het zelf zeg :p

Toen nog ff naar meeting wieringenwerf geweest
was opzich wel leuk maar een maat van me werd er aangereden door een scooter dus werd allemaal minder leuk maar we hielden de stemming erin


30/31 juni het grote weekend en wat voor weekend nat heeeel nat te nat om te race :<
maar evengoed een leuk weekend gehad was genoeg bier dus dan vermaak je je altijd :p
jammer dat me trekveertjes het begaven waardoor ik niet meer mee kon race toen in de rij stond om te gaan sprinten :(


maar na lang wachten en een verkeerde cilinder binnen gekregen te hebben is ie er eindelijk na 3 en half maand wachten {! me Malossi Mhr Speed 04 cilinder max tuned by XsH

hij zit er nu net 3 dagen onder en bevalt zeer goed veel koppel veel meer.. nu alleen nog ff sproeiertje afstellen en rolletjes en dan op naar de meeting : speelmansplaten
daarvoor wil ik nog ff banken en mischien dan nog afstellen daar als me power onder de 20 pk is
mijn lijstje is hierdoor helemaal compleet :)
Malossi MHR speed 04 *Tuned by XsH*
Malossi MHR Team 2000 Uitlaat
Malossi MHR Delta Clutch
Malossi MHR WingBell
Malossi MHR Vl13
Malossi MHR 28 mm Spruitstuk
Malossi MHR kevler v-snaar
Malossi MHR C4 Lagers +viton keerringen
Malossi MHR 2000 Krukas
Malossi MHR binnenr0tor
Metra kit Mrd 28 mm caberateur
Twin Air filter
Carters *Tuned by The Jager*
Sproeier : 150
Drukveer : Malossi MHR Blauw
Trekveren : Malossi MHR Zwart

toen had ik een mooi karttankje gekocht met filter alles erop enz
past ie niet in me buddy dus moest ik het maar met mijn oude tankje doen dat er niet uitziet want het is gewoon een olietankje van een runner maarja het werkt allemaal goed dus dat maakt ook weer niet zoveel uit
28905014059.jpg


Vrijdag 23 september gepakt met me zip :S door de smeris
was onderweg naar de aanhangwagen om alles klaar te maken voor smp rij ik erheen, rij ik gvd achter een onopvallende poltie auto en ook nog lekker wheelies aan het bowen dus moest mee naar het buro omdat ze dachten dat ie was opgevoert daar op de roller na 1 sec was ie al klaar over de 2 kw maar na lang zeuren kreeg ik hem terug met alleen een boet voor overscheiding van construcie snelheid meer dan 2 kw (duhh ) dus evengoed smp voor mij :)



zo naar smp geweest was super gezellig en veel gesprint op zaterdag maar zondag niet omdat het gewoon zo druk was zijn we maar om 3 uur naar huis gegaan maar was geen goed idee denk ik want hoorde dat je later zo door kon lopen maarja volgende keer beter

ook nog ff wezen banken 18.8 pk op de xsh bank en hoe :X spoeier te klein en 1k toeren te weinig maarja zitten alweer andere rolletjes in dus moet goed komen en ff de shoke aan doet ook wondere maar word in de winterstop maar heel goed afstellen voor jubbega maarweer...

ook nog vandaag me rf uitgerekent en kwam op een verbijsterend getal uit 7.4 :s terwijl dila tuning had gezegt dat ik rond de 10 zou zitten :mad: maarja andere vertanding is onderweg met een rf van 9.75 dus dat komt ook allemaal goed

hier nog wat pics van smp



filmpje van de testrun ( onafgesteld maar dat is zelf wel te horen kon vele male meer pk;s uit halen dan nu ) 18.8 pk

ook komt deze week me vertanding binnen en word meteen door de jager in elkaar gepest

filmpje van de testbank
http://d55.yousendit.com/C/21YPTG2X4RF7U01F7DPMCJ7T0P/video-0011.3gp.mpg

nu nog de cabrateur afstellen maar zit nu sproeier 150 in ( dellorto smal ) maar als het goed is is dat het grootste dus dat word nog een probleempje eens kijken of er keihin sproeiers erin kan en dan weer opnieuw afstellen


even wat nieuwe dingetjes gehaalt :) kon het niet laten:
nieuwe bandjes wat moest van de crew van smp ( waren een beetje vierkant ) dus meteen nieuwe bandjes gehaalt de altijd betrouwbare ml50

28904532543.jpg


ook nog even een m stuurtje en clamp gekocht want mijn zelfgemaakt clamp viel een beetje uit elkaar en zat daarom ook niet al te goed vast meer aan de voorvork...
en vertanding gehaalt waardoor ik nu op een rf kom van 9.0 eenst kijken of ie nou harder optrekt en anders maar ook een primare malossi vertanding
en ook maar meteen me carterkap van me zip ff opnieuw laten doen omdat iemand op lelystad met een vieze doek eroverheen was gegaan en dus allemaal krassen op zaten... kon het niet laten maar toen ook maar de carterkap van me dna laten doen die ik ook heb maar standaard is voor lekker over de openbare weg te blazen :p

28904534414.jpg

28904535369.jpg


vandaag alles erop zetten en dan even wat foto's maken ervan hoop dat het goed rijd en er ook nog netjes uit ziet maar dat zal tog wel :p




Na deze update heb ik weinig meer aan me scooter gedaan omdat ik bezig was met me rijbewijs en die ook in 1 keer gehaald :)

toen veel geld in me auto gestoken en het resultaat mag er ook wel zijn vind ik zelf (A)


hier een paar pics :








het is een honda accord coupe met 180 pk, leuk voor derbij ;)

maar had ook nog wat geld over dus heb mezelf een nieuw setje vertanding gekocht met een rf van 8.9 ( daar helaas geen foto's van ) en een nieuwe cabrateur gegeven en een mooie teller namelijk een Keihin pwk 28 mm ( De echte ) met een mooie kelk afgedraaid op deze cabrateur, en een mooie aim tellertje die alles goed in de gaten moet houden,
voor een betere flow de kelk en de hele inlaat ook meteen laten tunen en laten polijsten :) vind ie altijd wel lekker :p

hier een paar foto's van het spul dat ik had gekocht


de keihin met toen nog vieze filter maar die heb ik schoongemaakt en met filtertroep ingespoten :)

de cabrateur na de tuned beurtje



en nog een paar foto's van de aim teller die er nu netjes op de zelfde plek zit waar eerst de koso teller zat




en vandaag voor het eerst na 6 maanden weer tot leven gebracht met veel rook en gestotter dus over 2 weken opnieuw afstellen, ook zit er een nieuwe zuiger in en nieuwe drukveer en trekveren en v-snaar en rolletjes dus ken ie er over een maandje er tegen aan in meppel als voorbereiding op jubbega waar ik ook dit jaar mee doe maar dan niet weer met 13 pk :p

ook ben ik al een tijdje bezig met het zelf maken van een underseat wat dat gat onder me mooie achterkap vind ik maar nix, hier ook weinig foto's van gemaakt maar wel een paar, ik had hem bijna klaar en wou even kijken hoe hij staat, wat blijkt nou dat ie niet past :L nou dan maar de slijptol in het frame ( wel ff nagevraagt of dat zomaar kon wa een klein stukje maar je weet maar nooit als er straks wel 22 pk op het achterbandje staat ) en toen paste hij super

alleen voordat ik dat had gedaan was ik al bezig geweest met de veer eruit te halen maar na het frame een stukje weg te hebben gehaalt blijkt dat ik teveel had weggehaalt en hier dus het resultaat



dus kap er weer af en dan dat stukje maar weer dicht maken en strak maken met plamuur waar ik vandaag nog mee bezig was

het is nog niet af maar begint er al aardig op te lijken :) vind k zelf dan ;)



ook zoals op de vorige foto'sis te zien is mijn uitlaat een beetje heel erg donker geworden, dit kwam omdat ik voordat ik bij de jager ging banken ( vorig jaar voor jubbega met een score van 13 pk :L ) me uitlaat had ingeolie't en dit dus in 1 keer in de uitlaat brande en vind het niet echt mooi z'n donkere uitlaat dus toen met de geheime middel schoongemaakt : hier een how to ;)

- je pakt een schuursponsje
- en je pakt een beetje goedkope olie
- draai met het schuursponsje op je uitlaat net zolang totdat de gewenste kleur is berijkt :p

nou ik ben gewoon net zolang doorgegaan totdat ik de zelfde kleur kreeg zoals ik hem nieuw kreeg, alleen het probleem is wel dat de lasnaden niet meer eruit springen omdat je dat heb weggeschuurt maar gelukkig heb een vriend van mij een autogheen lasapperaat, dus dan maken we die bruine rand om de lasnaden wel zelf :) zodat ie weer als nieuw eruit komt te zien ( verwarmen komt na meppel maak me daar niet zo druk over :) )

hier nog een foto hoe hij er eerst en hoe die er nu uitziet




en wat je inderdaad ook op de foto ziet is een mooie hitteband om het uitlaatje die ik geruild heb met jack ( bekend van DRT met zijn street ) tegen wat goede spul wat hij opeens vond in zijn doos die hij kreeg van RR tuning :7


en ja het filter moet weer opnieuw worden ingespoten ja ik weet het ;)

ik heb ook een filmpje nog waar ik de scooter ff laat lopen na 6 maanden niet gestart te hebben en hij leeft nog hoor :) en hoe, die 18.8 wat er nu staat word dik aan puin gereden dat is 1 ding zeker en hoeveel in puin dat weet ik over 2/3 weken want dan ga ik namelijk me scooter afstellen op de testbank van de jager of RR tuning, maar als eerst zondag goed afstellen dat we die dag nietzoveel meer hoefen te verandere en een dikke score gaan neerzetten +ralf+

morgen ga ik de achterkap afmaken en de tank goed vastzetten met beugels die ik ook morgen zelf ff ga maken, dan kennen een deel van mijn kappen weer naar de spuiter om overnieuw gespoten te worden en ja mensen ook me voorkap die nu helemaal leeg is zonder stikkers word ook overnieuw gespoten , de kleur blijft allemaal het zelfde dus het meeste gaat om me achterkap ben wel benieuwd hoe het eruit gaat zien want heb nog nooit echt gezien dat een zip een underseat had :)

dus next update morgen avond maar die word dan niet zo groot als deze


zo de camera is opgeladen dus ken ff wat foto's maken :p

tankje vastgezet zoals wat hier boven staat


en ook een oude type zip achtervelg op de kop weten te tikken voor weinig/niks :p zoek alleen nu nog een voorvelg, en deze worden dan verchroomt dit word wel na meppel en mischien nog voor jubbega maar dat zien jullie dan hier wel of op de meeting zelf :)



en ook heb ik de witte kapjes terug gehad van de spuiter en zien der weer super mooi uit :) nu alleen nog wachten op de achterkap en die is morgen of overmorgen klaar, ben benieuwd :D


en heb nog een paar foto's op mijn computer gevonden die ik er meteen tussen heb geplaatst :)

zodra de achterkap terug is, komen de foto's zo snel mogelijk hier



eindelijk de achterkap is terug

ziet er netjes uit alleen is niet zo netjes gespoten :(
2 dikke druipers over de zeikant en vroeg ook aan me oom ( de spuiter )
of hij de underseat vlak kon schuren
en dat heeft ie nou niet gedaan... beetje jammer

laat hem wel weer een keertje overnieuw spuiten door een prof spuiter en dan word ie helemaal strak :)

ook heb ik gisteren een oude type voorvelg gekocht
deze moet ik ff parelstralen en daarna worden ze verchroomt, nu alleen nog een wielnaaf vinden en dan ken ie derop
de wielnaaf word waarschijnlijn geleverd door hendrick :p

en ook gisteren binnegekomen nieuwe glaasjes voor in me knipperlichten die ik waarschijnlijk wit ga spuiten, of groen en dan de tekst malossi erin maar dat ga ik vanavond ff fotoshoppen en wil ik graag van jullie weten wat jullie het mooist vinden :)


dus als de fotoshop klaar is komt er een nieuwe update :)

hier nog een paar foto's van de vooruitgang





ook zoals op de foto te zien is zijn de veren niet meer lekker wit meer, deze worden dus gepoedercoat of koop nieuwe ff kijken wat het goedkoopste is :p




Zo Zaterdag wezen banken en der kwam een score uit waar ik niet zo tevreden over ben... maar tog de 2?.?
het kwam vooral door het tunen van de carters en het inlaatsetje wat niet goed / nog niet gedaan was, en de keuse van de uitlaat was niet goed maar ook omdat deze er een keer onder vandaan gevallen is en daardoor een paar deukjes aan de onderkant heeft opgelopen

deze word daarom ook voor een vrienden prijsje aan een vriend van me verkocht die met mijn oude cilinder die een keer is warmgelopen 19.7 pk scoorde en heel brak liep dus daar is ie perfect voor
ik kies daarom voor de team 04/06 pijp die het even wat beter moet doen op mijn setupje...

hier een foto van de grafiek, betere foto's ervan komen eerdaags, worden nog opgestuurd




en nog even een afterburn na het sprinten bij RR tuning
van het banken en de burn heb ik ook filmpjes maar moet nog even een site vinden waar ik dit ken plaatsen, iemand die weet zet het ff neer aub :)



voor meppel komt er dus nog een andere uitlaat op en filter, en ook worden de knipperlichtglaasjes voor nog wit gespoten

ik houd jullie op de hoogte :)



Zo nog even voor meppel wat spulletjes besteld en gelukkig op tijd wat een verschil was dit op meppel zeg niet normaal

maar hier een foto van wat ik de dag voor meppel nog binnen kreeg



2 nieuwe veertjes voor me rs-24 vering en me nieuwe pijp de team 04 :W

hier is het verschil te zien tussen de oude en nieuwe veer wel veel beter dus

en hier me nieuwe achterveer ;)

nee grapje dit is hem nu dus



en toen de volgende dag naar meppel wat super gezellig was en veel mensen gemeet :)

hier nog een paar foto's van mij en mijn zipje

meppel65.jpg

meppel66.jpg



en op het einde van de dag ging ik toch maar even de bank op, waar een redelijke score uit kwam rollen :) namelijk de 3e hoogste score van de dag


ik ben ed xsh tuned en sta wel bovenaan maar dat kwam helaas omdat er geen ruimte tussen de andere was :W


op naar de 23 pk:W:W:W:W:W
ook had ik een koppel van 11.7 nm wat vrij redelijk is

Vandaag even wezen kijken wat voor stat. sproeier erin zat, en het was een 45 wat toch goed zou moeten zijn, maar in tegen stelling daarvan is mijn hfd. sproeier 120 wat toch volgens mij echt veelste laag zijn maarja de pk's vliegen om me oren dus mij hoor je niet zeuren nu nog onderaan afstellen met rollen en sproeier en dan kennen we goed jubbega beginnen, waarna het inlaatsetje word bewerkt door RR of Xsh moet nog ff kijken wat ze aanbieden..

wat een drama op jubbega, kut weer en maar 1 keer sprinten :s
tja en als het dan meteen verkeerd gaat is je hele dag meteen verziekt
doordat hij onderin veel kracht heeft gekregen en ik niet vergenoeg naar voren zat, ging ie een wheelie maken waardoor ik bijna op me bek ging en een tijd haalde van :S 9.01 sec:S dat is dus nog slechter dan wat ik het jaar daarvoor had gehaald met 13 pk

der zijn nog wel een paar mooie foto's van mij en me zippie gemaakt :







Juli 2006: Ik had iemand gevonden die mijn velgen kon verchromen voor een mooi prijsje waarbij hij ook de naaf zou doen.. begin september hoorde ik nog steeds niks meer van hem en dacht dat ik het hele spulletje kon vergeten, op die datum bood marvin zijn chrome zip velgen aan waarop ik geen nee kon zeggen..
ik ben toen na hem toe gegaan en heb hem geholpen zijn zip uit elkaar te halen en de velgen mee te nemen
hier een foto toen ik net thuis kwam van marvin :)



genemuiden zat er toen aan te komen en had mezelf ingeschreven voor xtreem klasse omdat de std al vol was..
en bij xtreem hoord ook een verlengt subframe die ik gemaakt heb van een subframe van een nrg die ik nog had liggen
hier een paar foto's hoe het eruit ziet als ie verlengt is :)






September 2006 Genemuiden

Super mooi en gezellig meeting waar ik zeker weten volgend jaar weer heen ga...

aangekomen vroeg ik marco of hij naar mijn cabrateur wou kijken want ik kreeg hem naar niet afgesteld, ook niet nadat hij hem bewerkt had..
we gingen op de testbank en kwam nog maar een score van 21.5 pk uit waarna hij op de grafiek kon zien dat het aan de cabrateur lag waardoor hij zo raar deed onderin..
en dat was zeker ook te merken op de baan, zie de foto's maar :(






evengoed nog 1 keer gewonnen van de 2 keer met een tijd van 8.02 sec
het gaat steeds beter met de tijden en hoop in 2007 toch echt makkelijk onder de 8 te gaan komen

november 2006 - februari 2007

De laatste tijd niet zoveel meer op de site geweest om mijn project pagina up to date te houden maar omdat ik nu niks te doen heb zal ik even vertellen wat er allemaal gaande is

in november kreeg ik een telefoontje van de jongen die mijn velgen zou verchrome en zei dat ze klaar waren
ik kon het eerst niet geloven en ben naar rotterdam gereden om ze op te halen
hij zei dat hij thuis was en wachte daar.. na 2 uur nog niemand en belde hem weer op om te vragen waar hij nou bleef
hij zei dat ik maar naar de haven van rotterdam moest komen om ze op te halen
daaraangekomen kreeg ik ze dan uit eindelijk.. en ze waren prachtig :D

maar ik had natuurlijk al een setje van marvin gekocht dus toen had ik opeens 2 setjes chrome velgen...






in december heb ik 1 van de setjes verkocht en de nieuwe type zip velgen ook zodat ik in 2007 ga rijden met de oude type chrome velgen
ook heb ik mijn carters opgestuurd naar marco van xsh zodat hij deze kan bewerken op de speed04 cilinder zodat er nog ff wat meer pk's uit komen dan in meppel :p
ook heeft hij voor mij na genemuiden een nieuwe pwk besteld en deze bewerkt en een kelkje opgemonteerd
in het bewerkte blokje komen ook meteen nieuwe lagers en een nieuwe halfpoulie van malossi ( zie foto )




op de foto is ook tezien dat ik een lasertemp. meter heb gekocht om te zorgen dat de banden op de juiste temp. worden gemaakt voor het race..
ook heb ik om wat gewicht te besparen een L&M zip sp achterkap gekocht waarbij ik nu een underseat aan het maken ben net zoals mijn vorige orginele kap
hier een paar foto;s van de kap




ik krijg van de week ( week 8-9 ) mijn carters terug van xsh en zorg dan ook dat ik mijn underseat en mijn binnekappen die ik ook aan het bewerken ben klaar heb zodat ik hier een paar mooie foto's kan neerzetten en ik de zip weer in elkaar ken bouwen
hoop jullie genoeg info te hebben gegeven tot nu toe en vanaf nu hou ik mijn project pagina up to date :)



Jahoor daar is ie dan, eindelijk me blokje terug van xsh
omdat ik van cilinder ben veranderd ( speed'00 naar '04 ) moesten de carters nog aangepast worden
heb het niet kunnen laten om eerst foto's te maken en daarna monteren daarom zitten der al een paar dingentjes op
ook de nieuwe cabrateur en halfpoulie zitten er op de foto op
kijk en huiver :p







ook de cilinder weer eens te voorschijngehaald en die ziet er nog steeds vers uit en klaar voor 2007 :)





ook zoals ik had beloofd een paar foto's van de L&M achterkap met underseat
hij is nog niet helemaal klaar maar het begint al ergens op te lijken :)




en vandaag ook even de chrome velgen onder de zip gezet en vind het er zelf zeer netjes uit zien maar straks kijken met de andere kleur ( welke kleur weet k nog niet..., jij een goed idee ? )




morgen het blokje afmaken en eronder hangen en kijken of alles nog een beetje goed werkt :) jullie horen van me !

[highlight]update[/highlight]

zoals jullie hierboven kunnen zien rijd het beest :) en hoe

moet nog wel afgesteld worden maar dat doe ik op de testbank..
voor de rest gaat hij veel beter als vorig jaar dankzij een nieuwe pwk en natuurlijk is ie weer een beetje getuned

hier een paar filmpjes en foto's van zondag



filmpjes :

http://www.youtube.com/watch?v=WIYUe3icUHM
http://www.youtube.com/watch?v=96AykxVRiYA
http://www.youtube.com/watch?v=Mv0x-oqWmXk
http://www.youtube.com/watch?v=akhinCZnbbE

over een week of 2 banken maar dit weekend maar eerst ff wat aan de kappen doen :)

update volgt
ps. alle foto's zijn klikbaar voor een groter formaat :)
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Leuk ding, al vaak IRL gezien volgens mij :p

Heb je nu na verandering van die Speed naar 04 ook je carters bij laten werken, die zijn namelijk anders bij een spiet04tje :#

ziet er iig leuk uit 8)
 
Hey, mooi zipje, brute setup 8)
Denk alleen dat witte velgrand mooier was geweest maarja :p

heb je wel es in opmeer gezien volgens mij :)
 
Hee man, ziet er inderdaad heel netjes uit. Spatbord kan inderdaad niet! Weg met die stickers man.. En ik zou mn velgrand ook een andere kleur hebben gespoten, zwart, wit of bijvoorbeeld dat kawa groen.. Succes (Y)
 
geil zipjeee :D ..

alleen jammer van al die malossi stickers op je voorkap/spatbord (en een hebo sticker zonder hebo onderdelen :+).

Voor de rest is hij echt :W .. ga zo door zou ik zeggen.
Heb je nog andere plannetjes na het afstellen / speelmansplaten.
 
vet project denks:p
die kleuren zijn ook zeker vet
alleen idd vind ik het ook jammer van de malossi stickers erop
maja verder netjes allemaal

ga m volgen;)
 
[highlight]UPDATE[/highlight]

Keihin PWK 28 mm besteld
nieuwe vertanding van malossi besteld van 10 rf
en afspraak gemaakt met XSH dat na smp me carters max getuned word op me nieuwe spietje :)
en na smp ook maar me voorspatbord opnieuw spuiten en stickers eraf halen (A)
van het weekend naar de jager in winkel toe en ff afstellen op de testbank en kijken wat me scootertje op de testbank ken brengen :p
 
Vet! Mooie kleurecombo. Het voorspatbordje moet je eraf halen. Tenminste dat vind ik enorm vet staan! Voor de rest enorm netjes! Succes ermee
 
Back
Top