Speed ICE LC

Status
Not open for further replies.
Velen zullen mn ice wel kennen van het vorige topic.

Ik was wegens omstandigheden bezig met verkopen van de onderdelen maar uiteindelijk was het niet nodig
om alles weg te doen.Dus de ICE en Speed heb ik gehouden.

Kom asjeblieft niet met gezeik van 'je weet niet wat je wil' oid. , je kent me niet persoonlijk ,dus niks mee te maken.. :rolleyes:




Zo zag hij eruit ;

DSC00008.jpg


DSC00016.jpg



Setup

- Mhr Speed FKT
- Hebo Racing 2
- Hpi 2004 Binnenrotor
- Team 99 as
- Koso 28mm D-slide
- Malossi 25mm Recht
- Malossi Vl13 Tuned
- Malossi Overrange kit
- Malossi Primair 15/38
- Malossi Secundair

DSC00042.jpg


DSC00041.jpg



Ik ben nu bezig om hem helemaal te verbouwen.

Kappen


DSC00010.jpg



DSC00006.gif



Home made stuurkapje & Plaat voor de underseat

DSC00011.jpg




Frame

Ben bezig met het frame aan het 'cleanen'.

Ten eerste een stuk eraf;

DSC00015.jpg


Rare dingen als dit kunnen ook weg;

DSC00014.jpg


DSC00012.jpg


Op de plek van het afgefreesde stuk komt als het goed is een achterlijk grote radiateur van een Mini ,
volgende week ff bij een kerel langs kijken of hij er nog wat heeft :)
 
Advertisement - register to remove this

ermz toch geen winterstop?

ziet er wel goed uit zo.. met die gepolijste runner velgen 8)
Heb je nou een 'Ice' blok? want Ice heeft std toch 14" velgen.. (die velgen zijn ook cool :D)
 
Als het goed is worden de spaken van de velgen in dezelfde kleur als het frame gespoten :) , misschien komen er SR WWW velgen op.Even kijken of er veel aan de achteras aangepast moet worden daarvoor :).
 
wat moet je weten dan? Ik heb een setje liggen van de firefox (en de scoot ligt nu uit elkaar) Vind het wel leuk dat je het ding weer oppakt })

Volgens mij een goede keus om zowiezo de cilinder te houden, zoiets kom je nooit meer tegen :)
 
Methew said:
ermz toch geen winterstop?

ziet er wel goed uit zo.. met die gepolijste runner velgen 8)
Heb je nou een 'Ice' blok? want Ice heeft std toch 14" velgen.. (die velgen zijn ook cool :D)

ice velgen zijn zoiezo kleiner hoor ;)

maare bas, leuk dat je weer een topic maakt 8) , frame was mooi gecoat, hopelijk wordt het volgende keer net zo mooi of zelfs mooier (coolcolor :~ )
 
Enrico@Sprinter said:
Komop Bas, dit is al je 3de of 4de topic.. Beetje veel niet?

Sluit hem dan maar als je het er niet mee eens bent meneer. Maakt me niks uit hoor.Wat het probleem is snap ik niet maarja,tis maar internet hoor.
 
strak man eerst was je scoot al gek met die velge en het frame zo zo hat niemand da en nou weer helemaal aanders ben egt benieuwd hoe het gaat worden ik zie het nog wel
 
Bas@ICE said:
Sluit hem dan maar als je het er niet mee eens bent meneer. Maakt me niks uit hoor.Wat het probleem is snap ik niet maarja,tis maar internet hoor.

Tis maar internet hoor?? Het is gewoon niet de bedoeling dat iedereen 4x een topic gaat openen zodra er wat replies instaan, ik kijk nou al 3x tegen een oranje ice frame aan.. Heel het projecten idee is er dan niet meer he..
 
Ik kan in de geschiedenis maar 1 topic terugvinden en die is toevallig door JOU geclosed hoor :p

Maargoed , als je eens verder zou kijken dan je neus lang is zie je dat ik hem aan het verbouwen ben.Is dat geen project ? . Als je het er niet mee eens ben dan close je hem maar en zet ik het op scooterbase.
 
dit belooft heel wat maar je zadel effe ander kleurtje he :D
cker gaat dit de dope,ste ice worden maar je effe de frees in je voorkap al vaak gedaan dat weet ik maar er iets uit lijkt mij wel whoot (H) maar het is jou ice later
 
Bas@ICE said:
Ik kan in de geschiedenis maar 1 topic terugvinden en die is toevallig door JOU geclosed hoor :p

Maargoed , als je eens verder zou kijken dan je neus lang is zie je dat ik hem aan het verbouwen ben.Is dat geen project ? . Als je het er niet mee eens ben dan close je hem maar en zet ik het op scooterbase.


Hopelijk ga je nu wel gewoon door :) Suc6 iig :)

//offtopic

enrico moet blijkbaar gewoon altijd wel ergens over zeiken
:L
 
damn jij weet ook niet wat je wilt.... :rolleyes:


Neej hoor, et ziet er nog steeds netjes uit. Waar ga je nou je voetenplank aan vast maken ?:X
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top