"Speed Ice Deventer''

Status
Not open for further replies.
zoals ik ook al op msn zei..zonde zonde zonde...maar ik wacht met smart op je nieuwe planne we zien mekaar nog als ik het blokje kom brenge:) suc6 verder dermee en we spreke ons @ msn..:)
 
Een ice zonder kappen vind ik wel wat hebben als het er dan netjes uitziet, Deze heb ik altijd mooi gevonden en stond er altijd goed verzorgt bij.

Ben benieuwd naar je nieuwe plannen..
 
Zkr jammer.vond hem altijd goed hard knallen je ice.Maar toch knap dat je zò in de scootin bent gekomen.Ik hoop je volgend jaar 07 zkr weer te spotten.Omdat ik je zo lief vind. :love:
 
Hele toffe reacties van jullie !

Om de schuren/plamuren,heb ik imo weinig tijd voor,En mijn passie gaat toch meer naar het vermogen.Aangezien ik dat ook zie als een ervaring + de theorie boeit mij gewoon veel in de 2tact,Het sprintframe is gewoon een NRG frame wat ik nog over heb,En daar hangt het nieuwe blokje al onder,en heb er al mee gereden + gebankt,Ik hoop dat er een goed baasje komt voor de ice,zoniet hou ik hem gewoon in de schuur,Tot dat iemand er interesse voor heeft,Het moet iemand zijn die er liefde aan geeft,Aangezien ik de ice al een ruime tijd in mijn bezit heb.

Bedankt jongens,
 
Ik moet helaas je topic closen omdat hij over de 1000 reply's is. Je mag een deel2 aanmaken als je dat wil.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top